زنگ عاطفه‌ها در تفتان نواخته شد

11 مهر 1403 ساعت 10:37

زنگ جشن عاطفه‌ها در شهرستان تفتان نواخته شد تا فرصتی برای همدلی، مهربانی و محبت مردمان سرزمین مهر در ماه مهر باشد.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حجت اسلام نوری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم جشن عاطفه‌ها که در مدرسه پروین اعتصامی شهرستان تفتان برگزار شد، اظهار کرد: این جشن فرصتی است برای عشق‌ورزی و کمک به کسانی که نیازمند یاری دستان گرم همنوعان خود برای حضور بدون دغدغه در مدارس و فراگیری علم و دانش هستند.
 
 علیرضاشهنوازان نیز افزود: این زمان آن است همه ما با هر توانی با دستانی پرمهر و باسخاوت گل‌های لبخند بر چهره دانش‌آموزان نیازمند نشانده و آنها را در عرصه تعلیم‌وتربیت یاری‌رسانید.
 
فرماندار تفتان عنوان کرد: بر اساس آیات و روایات متعدد کمک به نیازمندان به‌خصوص کسانی که در عرصه تعلیم‌وتربیت فعالیت می‌کنند یک وظیفه دینی، ملی و انقلابی است.
 
 وی افزود: هیچ دینی به‌اندازه مکتب اسلام مردم را در کمک به دیگران به‌ویژه نیازمندان جامعه سفارش نکرده است، بنابراین مشارکت در این‌گونه فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی قطعاً لازم است و باید همه آنانی که توانی دارند ورود کنند.

 شهنوازان افزود: باید مردم بر حسب وظیفه دینی و ملی فعالانه در این برنامه‌های مهم فرهنگی و اخلاقی مشارکت کنند و مسئولان را در انجام بهتر وظایف در این بخش یاری دهند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 454382

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/454382/زنگ-عاطفه-ها-تفتان-نواخته

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir