استاندار سیستان و بلوچستان:

انقلاب اسلامی فریاد مظلومان و مستضعفان است

12 مهر 1403 ساعت 18:00

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: انقلاب اسلامی، فریاد مظلومان و مستضعفان است و از آنان با افتخار دفاع می‌کند.


به گزارش پایگاه خبری «تفتان ما»، محمد کرمی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان بیان کرد: تمام تلاش اسرائیل بر ایجاد ناامنی در کشور بوده، برای نیل به این هدف از گروهک‌های تروریستی حمایت مالی می‌کند، همه باید هوشیار باشیم و به دستگاه‌های امنیتی کمک کنیم تا این افراد شناسایی و به آنها برخورد قاطع شود.

وی افزود: اقدام غرورآفرین وعده صادق ۲ باوجود تهدیدها اما نظام کوتاه نیامد و دشمن را مورد هدف قرار داد، انقلاب اسلامی فریاد مظلومان را می‌شنود و از آنان دفاع می‌کند.
 
کرمی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران بااقتدار و اتکا به خدا ایستاده و از هیچ قدرتی واهمه ندارد، اگر اسرائیل حرکتی انجام دهد باقدرت بیشتری پاسخ دریافت می‌کند؛ چرا که جمهوری اسلامی ایران از کنار چنین موضوعاتی به‌سادگی نمی‌گذرد.
 
 وی گفت: در حوزه زیرساخت‌ها شرکت‌ها به‌ویژه شرکت نفت مراقب باشد، دستگاه‌های امنیتی برنامه‌ریزی لازم را انجام داده، تعاملات تقویت و مجموعه حراست‌ها فعال‌تر شود.
 
 استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: مسئولان برنامه‌ها را بادقت بیشتر دنبال کنند، تمامی دستگاه‌ها طرح‌ها و برنامه‌های خود را آماده داشته باشند تا در صورت سفر رئیس‌جمهور و وزرا به سیستان و بلوچستان مواردی که نیاز به مطرح‌شدن دارد آماده باشد.

 وی عنوان کرد: چشم‌انداز و برنامه ۲۰ساله را هر دستگاه اجرایی باید داشته باشد و چالش‌ها را رفع کند، در این زمینه آبفا، مسکن، حوزه کشاورزی، شیلات، دامداری، مرغداری و سایر دستگاه‌ها باید برنامه خود را آماده کرده و بر اساس آن پیش بروند.
 
 کرمی گفت: در بخش اقتصادی بازارچه‌های سیستان و بلوچستان باید فعالیت شبانه‌روز داشته باشند نیروی انسانی آنها باید تأمین و برنامه‌ریزی دقیق در دستور کار باشد.
 
انتهای خبر/


کد مطلب: 454385

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/454385/انقلاب-اسلامی-فریاد-مظلومان-مستضعفان

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir