فرماندار تفتان:

کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج فرهنگ مطالعه کتاب میسر است

24 مهر 1403 ساعت 8:50

فرماندار تفتان سیستان و بلوچستان گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ مطالعه کتاب و کتاب‌خوانی میسر است.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا شهنوازان در نشست اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفتان بیان کرد: کتابخانه‌های عمومی، نقش مهمی در اعتلای فرهنگی جامعه داشته و دستیابی به هر یک از اهداف فرهنگی سبب توسعه پایدار شهرستان تفتان می‌گردد.

فرماندار تفتان ادامه داد: ترویج فرهنگ مطالعه کتاب و دسترسی رایگان به اطلاعات یک نیاز مهم در جامعه بوده و کتابخانه‌ها فضاهای امن و دلپذیری در قلب جوامع هستند و با پشتیبانی لازم و کارکنانی مؤمن، متخصص، متعهد با درک عمیق از نیازهای محلی به میدان می‌آیند و کتابداران نوآوری، خلاقیت و دسترسی به دانش عمومی را برای نسل فعلی و آینده ترویج می‌کنند. 

وی عنوان کرد: تمامی دستگاه‌ها و نهادها به این مهم ورود نموده و با همگامی و همکاری انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان را یاری نمایند و رتبه شهرستان تفتان از حیث کتاب‌خوانی در شرایطی مطلوب قرار گیرد.

فرماندار تفتان اظهار کرد: ترویج کتاب‌خوانی، توسعه فرهنگ مطالعه و ترغیب مردم به خواندن امری مهم در کاهش آسیب‌های اجتماعی شهر است.

وی اذعان کرد: با یک هم‌افزایی و تعامل سازنده بین کتابخانه‌ها می‌توان اقدامات مفیدی در راستای گسترش کتاب‌خوانی و ترویج مطالعه انجام داد، بنابراین کمک به تقویت مراکز فرهنگی از رسالت‌های مهم شهرداری نوک آباد است.

انتهای خبر/


کد مطلب: 454410

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/454410/کاهش-آسیب-های-اجتماعی-ترویج-فرهنگ-مطالعه-کتاب-میسر

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir