فرماندار تفتان:

امنیت غذایی و سلامت مردم مهم‌ترین دغدغه مسئولین باشد

24 مهر 1403 ساعت 8:47

فرماندار تفتان گفت: برای اجرای موفقیت‌آمیز این برنامه‌ها، ضروری است که با هم‌افزایی‌های فرابخشی در سطح شهرستان و استان باتوجه‌به اقدامات مؤثر، در زمینه تحقیق و آموزش و توسعه تخصصی بسترهای امنیت پایدار غذایی فعال‌تر عمل کنند


به گزارش پایگاه تفتان ما، علیرضا شهنوازان در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی بیان کرد: مصوبات شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان تفتان در راستای تأمین سلامت مردم است و انتظار می‌رود دستگاه‌ها و ادارات عضو این شورا در راستای اجرایی‌شدن مصوبات گام بردارند.
فرماندار شهرستان تفتان با تأکید بر اهداف قرارگاه امنیت غذایی شهرستان در راستای خودکفایی تولید محصولات راهبُردی کشاورزی عنوان کرد: برای اجرای موفقیت‌آمیز این برنامه‌ها، ضروری است که با هم‌افزایی‌های فرابخشی در سطح شهرستان و استان باتوجه‌به اقدامات مؤثر، در زمینه تحقیق و آموزش و توسعه تخصصی بسترهای امنیت پایدار غذایی فعال‌تر عمل کنند .


وی به عزم راسخ برای تأمین امنیت غذایی اشاره و اذعان کرد: اجرای برنامه هفتم توسعه و همچنین سند امنیت غذایی از اولویت‌های اصلی اعضای قرارگاه مذکور است که با تمام توان به تحقق آن باید ادامه داد.

فرماندار شهرستان تفتان به اهمیت موضوع ورزش کارکنان ادارات و دستگاه‌های شهرستان تفتان پرداخت و افزود: به ورزش کارکنان اهمیت داده شود و ساعتی برای ورزش کارکنان ادارات و دستگاه‌های شهرستان تفت اختصاص داده شود؛ اما این موضوع باعث وقفه به خدمت‌رسانی به مردم نشود.

این مقام مسئول به اهمیت موضوع تأمین سلامت آب شرب در نقاط شهری و روستایی این شهرستان اشاره کرد و خواستار واپایش این موضوع و نظارت مستمر بر منابع آبی موجود در شهرستان تفتان شد.


وی با اشاره به وجود بیماری هاری آگاهی‌بخشی پیرامون آن را ضروری دانست و افزود: آگاهی‌بخشی پیرامون موضوع بیماری هاری و راه‌های انتقال آن از طریق گزش حیوانات دیگر موضوعی است که انتظار می‌رود در دستور کار دستگاه‌های ذی‌ربط قرار گیرد.


کد مطلب: 454411

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/454411/امنیت-غذایی-سلامت-مردم-مهم-ترین-دغدغه-مسئولین-باشد

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir