۰
شهردار خاش:

برج‌های روشنایی در میدان امام خمینی (ره) خاش نصب شد

شهردار خاش گفت: تعداد سه برج روشنایی در میدان امام خمینی (ره) واقع در سه‌راهی خاش به زاهدان، سراوان، ایرانشهر و چابهار به‌منظور رفاه حال شهروندان نصب شد.
برج‌های روشنایی در میدان امام خمینی (ره) خاش نصب شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، مهدی شهنوازی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: برای خریداری و نصب این برج‌های روشنایی از محل اعتبارات تملک دارایی هزینه و علاوه‌برآن لامپ‌های روشنایی دیگری در همین میدان نصب شده است.
 وی بیان کرد: هدف از نصب این برج‌های روشنایی، تقویت دید رانندگان خودروهای سواری، باربران و مسافران و زیبایی جلوه و منظر شهری است.
 شهردار خاش ادامه داد: ایجاد پارک مسافر در میدان ورودی شهر و جنب مسجد ابوالفضل (ع) و کمک به تجهیز آن از اقدامات مهم شهرداری در سال جاری است.

 وی افزود: در نقاط مختلف شهر خاش نیز باهدف زیباسازی جلوه و منظر شهری کار ایجاد دالانه نوری، دیوارنوشته‌ها، حکاکی و نقاشی آثار فرهنگی و هنری و به‌ویژه به نمایش گذاشتن هنر دست زنان بلوچ، پویانمایی‌های تاریخی سیستان و بلوچستان انجام شده است.

 شهنوازی عنوان کرد: در نقاط مختلف حاشیه‌ای و هسته مرکزی شهر خاش کارگاه‌های عمرانی برپا و عملیات زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت معابر، ایجاد کانال‌های هدایت آب‌های روان در دستور کار شهرداری است.

 وی تصریح کرد: باوجود کمبود اعتبارات، امکانات و تجهیزات، فرسودگی خودروهای حوزه عمران و خدمات شهری شاهد تحرک شهرداری خاش هستیم و باهدف جلب رضایت شهروندان زنجیره‌های خدمات‌رسانی شکل‌گرفته است.

 رئیس شورای اسلامی شهر خاش نیز با اشاره به اینکه اجرای عدالت و یکسان‌نگری در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و در نقاط مختلف شهر شاهد ارائه خدمات به شهروندان هستیم، گفت: مهم‌ترین دغدغه شهرداری خاش در شرایط کنونی تأمین اعتبار برای پرداخت حقوق کارکنان، خرید ماشین‌آلات عمرانی و حوزه خدمات شهری است.

 ملک اعظم محمودزهی اظهار کرد: حدود ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت حقوق کارکنان شهرداری خاش لازم داریم و بسیاری از دستگاه‌ها نیز در پرداخت مطالبات شهرداری کوتاهی دارند و از سویی دیگر کمبود شدید نیرو، کمبود امکانات و گستردگی شهر سبب شده که شهرداری نتواند به اهداف مدنظر خود دست پیدا کند.

انتهای خبر/
جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 454423
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *