فرماندار تفتان تأکید کرد:

لزوم توجه کمی و کیفی به جهاد تبیین

30 مهر 1403 ساعت 14:34

فرماندار گفت: تبیین آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی و تشریح دستاوردهای آن، وظیفه همه است.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا شهنوازان فرماندار با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور باید به مقوله جهاد تبیین، توجهی ویژه شود، بیان کرد: تبیین آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی و تشریح دستاوردهای آن، وظیفه همه است.

فرماندار تفتان با بیان اینکه دروغ‌پردازی، تخریب، کتمان حقایق و بزرگ‌نمایی مشکلات، از شیوه‌های دشمنان برای مبارزه با این نظام در چند سال اخیر بوده است، ادامه داد: دشمن برای این منظور از فضای مجازی نهایت استفاده را برده است.
 
 شهنوازان عنوان کرد: جهاد تبیین باید از نظر کمیت، کیفیت و شیوه موردتوجه قرار گیرد. باید با روشنگری و آگاهی‌بخشی، مردم را درباره خدمات و عملکرد دولت و نظام آگاه کنیم.
 
وی با تأکید بر اینکه باید با چهار محور تبیین مفاهیم عالی و اسلامی و مبانی و اصول انقلاب، تبیین آرمان‌ها باهدف هویت‌بخشی روایتگری درست و به‌موقع از حوادث و تبیین پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور بتوانیم به مقابله با دشمن بپردازیم، افزود: این موضوعی تثبیت شده است که دشمن از دشمنی خود با ملت ایران دست نخواهد کشید.
 
 فرمانده سپاه شهرستان تفتان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه باید برای اشاعه جهاد تبیین در اداره‌ها و نهادها برنامه داشته باشیم، اذعان کرد: جنگ‌شناختی، جنگ مدیریت ادراک است و در این مسیر، دشمنان قسم‌خورده نظام با دروغ‌پردازی و سیاه‌نمایی و تقطیع حرف راست، در حال ایجاد نفاق و ناامیدی از طریق شبکه‌های مجازی و دیگر ابزارها در جامعه‌اند.
 
 سرهنگ پاسدار مهدی قویدل حیدری با تأکید بر اینکه دشمن می‌کوشد از این طریق و برای ناامید کردن مردم، هدایت افکار عمومی و اذهان مردم را در اختیار بگیرد، افزود: باید در گام اول، جنگ‌شناختی را به‌درستی بشناسیم و سپس به دفاع بپردازیم تا مقدمات شکست دشمن فراهم شود.
 
این مقام ارشد نظامی اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی بهنگام را مهم‌ترین روش در جهاد تبیین دانست و گفت: با جهاد تبیین می‌توانیم از گزند دشمن در امان باشیم.
 وی یادآور شد: جریان صهیونیسم برای کسب قدرت به مثلث زور، زر و تزویر روی آورده است؛ امروز آمریکا و تمام متحدانش همان جریان زور هستند؛ رسانه‌های آمریکا و اروپا جریان تزویر و جریان زر خود یهود صهیونیسم است .
 
 سرهنگ قویدل حیدری تأکید کرد: یهود صهیونیسم در تلاش است تا دنیا را در ابهام نگه دارد و صهیونیست مأموریتش آن است که یهود کجا سیطره جهانی ایجاد کند.
 وی گفت: نظم جدید جهانی بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب انزوای آمریکا، انتقال قدرت از آمریکا و اروپا به آسیا و تفکر مقاومت جهانی خواهد بود. 

انتهای خبر/


کد مطلب: 454440

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/454440/لزوم-توجه-کمی-کیفی-جهاد-تبیین

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir