یادداشت؛

انقلاب اسلامی میراث شهداست

22 اسفند 1401 ساعت 12:23

زندگی زیباست اما شهادت زیباتر پیروی از خط ولایت و رهبری رسالت اصلی امروز ماست رنگ و لعاب فرهنگ های غربی امروز بسیار فریبنده است و نیاز به هوشیاری بیش از پیش دارد تا خدای نکرده مدیون خون شهدا نباشیم.




وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ» کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند مرده نیستند بلکه زنده هستند و در نزد پروردگار روزی می‌خورند، و این نشان می‌دهد که تفاوتی بین شهدا و دیگر مردگان است.

امروز  ما ورارثان  شهدا و بزرگ مردان عظیم القدر اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم که پیام انسانیت، عزت، و سربلندی را  نه تنها برای ما بلکه برای بشریت به ارمغان آوردند.

با توجه به زندگی در عصر ماشینی و مدرن شدن روز افزون در همه عرصه ها و در نظر گرفتن ترفندها و دسیسه های دشمنان نظام در درگیری در جنگ نرم تمام عیار و برنامه ریزی شده توسط دشمنان انقلاب پررنگ کردن آرمان ها و ارزشهایی که شهدا تمام داریی خود که جان گرانقدشان بود را دادند ما وظایف و تکالیفی داریم که باید به نحو احسن انجام دهیم چرا که همه مدیون خون پاک شهدا بوده و هستیم.

شهدا بخاطر عشق به خدا و با بی اعتنایی به دنیا ابعاد زیباتری از دنیا را دیدند و حس کردند و عاشقانه در پی حیاتی همیشگی و جاودانه پرکشیدند که ارمغان این پرکشیدن ها برای ما امنیت و اقتداری را در بر داشت که جهانیان به آن غبطه می خورند.

امروز انقلاب ما بسان تیری زهرآگین برای تمامی مستکبران و ظالمانی است که حق مظلومان را پایمال میکنند چرا که آنها میدانند ما با هیچ نظام و حکومتی شوخی نداریم و با تمام مستکبرین جهان سر جنگ داریم و در راستای حمایت از مظلوم از هیچ اقدامی دریغ نمیکنیم.

زندگی زیباست اما شهادت زیباتر  پیروی از خط ولایت و رهبری رسالت اصلی امروز ماست رنگ و لعاب فرهنگ های غربی امروز بسیار فریبنده است و نیاز به هوشیاری بیش از پیش دارد تا خدای نکرده مدیون خون شهدا نباشیم.

دانش آموزان و دانشجویان باید بدانند امروز بسان گذشت دشمن در خاکریز روبرو و مشخص شده نیست امروز فضای مجازی و ماهواره تانک های دشمن اند و ما میتوانیم هر کدام رزمنده ای در سنگر امروز جامعه باشیم و برای گسترش اسلام ناب محمدی و در راه اعتلای اسلام و انقلاب مانع از انحرافات دین و ارزش های دینی باشیم.

مسولین و مدیران اجرایی در جای جای ایران اسلامی نیز باید با تاسی از راه شهدا کوتاه کننده دست مفسدان و متخلفان باشند.
چرا که  این انقلاب باخون هزاران شهید روی کار آمده و نمیتوان نسبت به آن بی تفاوت بود پس همانگونه مدیریت کنیم که شهدا بودند و میخواستند.

حفظ وحدت امت اسلامی، ایستادگی در برابر دشمنان، قرار گرفتن در خط روشن ولایت وظیفه تک تک جوانان امروز ما است که با تبیین اندیشه های شهدا و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت میتوانیم رسالتی که شهدا بر دوش ما گذاشتند را به سرانجام برسانیم.

به قلم جواد جمشید زهی فعال اجتماعی


انتهای خبر/

 


کد مطلب: 452745

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/note/452745/انقلاب-اسلامی-میراث-شهداست

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir