یادداشت؛

​عملیات وعده صادق ۲ زمینه خواری و ذلت رژیم غاصب وجعلی اسرائیل را فراهم ساخت

14 مهر 1403 ساعت 8:17

عملیات وعده صادق ۲، شکست هیبت دروغین صهیونیست‌های خون‌آشام بود، آن‌ها این‌طور وانمود می‌کردند که در همه‌جا پیروزند اما سیلی ما آنها را زمین‌گیر کرد و خواری و ذلتشان را به عالم نشان داد.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، جواد جمشیدزهی کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت: بعد از عملیات اخیر شاهد خفت و خواری دشمن صهیونیست بودیم و گرچه ما شهدای عزیزی تقدیم کردیم؛ اما امروز دشمن به یک خواری و زبونی اُفتاده و لذا همه توانش را در راستای ترور فرماندهان و شخصیت‌های تأثیرگذار جبهه مقاومت اسلامی قرار داده است.

 امروزه، به‌غیراز این اندک جماعتی که سرشان پایین است و دور خود می‌چرخند و دنیای کنونی را نمی‌فهمند، عده‌ای هم با سرمایه‌هایی که از این ملت و در دورانی که فرصت خدمت داشتند، جاهلانه برداشتند و در خارج از کشور، بزدلانه، علیه ملت و مملکت خود سوت‌زنی می‌کنند، تمام ملت‌های آزاداندیش و ظلم‌ستیز، به احترامِ اقتدار و عزت آفرینی فرزندان غیرتمند ایران اسلامی، کلاه از سر بر می‌دارند و رویکرد دیگری از انسانیت و آزادی‌خواهی را هم‌نوا شده‌اند.

 پس شاید نتوانید بیماری کشندۀ بی‌دردی خود را درمان کنید اما می‌توانید یه لحظه خباثت‌های این رژیم را در کشتار ملتی که درگذشته، با سنگ از ناموس خود دفاع می‌کردند را در مخیله خود مرور کنید و همسان‌پنداری کنید موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی حقیقتاً در نوع خود بی‌نظیر بود و در طول تاریخ همچنین حمله‌ای با این وسعت علیه مستکبران و ظالمان رخ نداده بود.

 هر کس در هر زمینه و جایگاهی است باید برای اتفاقات بعدی خود را آماده کند و زمینه خفت و خواری مضاعف دشمن را مهیا نماید و طبعاً وظیفه فعالان این عرصه بسیار مهم‌تر از جاهای دیگر است.

 مردم مسلمان منطقه که از جنایات صهیونیست‌ها خشمگین هستند و از حاکمان خود ناامیدند، حالا جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت را ناجی منطقه و خود می‌دانند و این به معنای تقویت بیش‌ازپیش فرهنگ مقاومت در منطقه نیز خواهد بود؛ منطقه‌ای که در مقابل نظام سلطه که رژیم صهیونیستی نماد منطقه‌ای آن است، گزینه‌ای جز مقاومت ندارد.

 شهادت به معنای سرمایه‌گذاری است، هر چقدر این سرمایه‌ها بیشتر باشند مقاومت قدرتمندتر می‌شود و عزت و شوکتش در دنیا افزایش پیدا می‌کند و امروز ما شاهد این معنا هستیم، این حقیقتی است که ذهن کور و شیطانی دشمنان ما هیچ‌گاه نفهمیده است
 عملیات وعده صادق ۲، شکست هیبت دروغین صهیونیست‌های خون‌آشام بود، آن‌ها این‌طور وانمود می‌کردند که در همه‌جا پیروزند اما سیلی ما آنها را زمین‌گیر کرد و خواری و ذلتشان را به عالم نشان داد.
 
جبهه مقاومت با محور جمهوری اسلامی ایران در مقابل کفر و استکبار جهانی از دیگر نتایج این عملیات بود و جبهه مقاومت با مرکزیت ایران اسلامی قوی شد و ایران صهیونیست‌ها را در این عملیات بر سر جای خودشان نشاند.
 عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ که توسط غیور مردان ایران اسلامی در پاسخ با جنایات بی‌پایان و حدومرز رژیم جنایت‌کار صهیونیستی انجام شد به‌روشنی شکنندگی و نفوذپذیری و شکست رژیم صهیونیستی را نشان داد. رژیم جنایت‌کار صهیونیستی با حمایت آمریکا و چراغ‌سبز قدرت‌های استکباری اقدام به قتل‌عام مردم بی‌گناه لبنان و غزه نموده است

 اما برگ زرین دیگری بر افتخارات سپاه عزتمند پاسداران انقلاب اسلامی افزود. سران رژیم صهیونیستی و استکبار سیلی محکمی خوردند و پیام مهمی دریافت کردند و آن پیام این است که جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدید، تجاوز و طمع‌ورزی به استقلال، امنیت ملی و تمامیت ارضی میهن اسلامی را با پاسخ کوبنده و قاطع مواجه خواهد ساخت و اگر خطایی دیگر انجام بدهند منتظر وعده صادق ۳ باشند که امید است باعث نابودی این رژیم غاصب کودک کش گردد. 
 
انتهای خبر/


کد مطلب: 454388

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/note/454388/عملیات-وعده-صادق-۲-زمینه-خواری-ذلت-رژیم-غاصب-وجعلی-اسرائیل-فراهم-ساخت

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir