در اولین روز از هفته بسیج انجام شد؛

نواخته شدن زنگ هفته بسیج در مدارس خاش

29 آبان 1402 ساعت 10:25

زنگ هفته بسیج در مدرسه نمونه رضوان خاش نواخته شد.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، زنگ هفته بسیج در اولین روز از این هفته با حضور مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان ، فرمانده سپاه شهرستانی، معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان ، امام‌جمعه و جمعی از مسئولین در مدرسه نمونه رضوان خاش نواخته شد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان با بیان اینکه هشت سال مقابل قلدران عالم از خاک میهن اسلامی‌مان دفاع کردیم، افزود: امام خمینی (ره) به همراه بسیجیان در آن دوران و در سخت‌ترین شرایط محکم بر دهان آمریکای جنایت‌کار و صدام زدند.

امام جمعه خاش افزود:  بسیج یک مکتب است و باید ترویج گر تفکر بسیجی باشیم، امروز مکتب حاج‌قاسم که جهانی شده امید داریم شاهد پیروزی در فلسطین باشیم.


وی با اشاره به حوادث غزه، گفت: در غزه کودکان زیادی مظلومانه به شهادت رسیدند، کودکانی که آواره و خانه‌به‌دوش هستند و مادر و پدر خود را ازدست‌داده‌اند، رنج‌آور است.


فرمانده سپاه شهرستانی خاش نیز در این مراسم بیان کرد: گرامی می‌داریم هفته بسیج را، بسیجی بودن یک ارزش و آمادگی برای دفاع از حق و حق‌شناسی و پاسداری و صیانت از حق است.


وی با بیان اینکه هفته بسیج تمام‌شدنی نیست، ادامه داد: مکتب شهید والامقام در دل همه مردم آزادی‌خواهان جهان نفوذ کرده و اگر چه امروز رژیم کودکش و غاصب اسرائیل این‌گونه مردم مظلوم غزه و کودکان را به شهادت می‌رساند و این‌گونه به وحشی‌گری خود ادامه می‌دهد؛ اما مطمئناً تفکر امروز تفکری است که از حاج‌قاسم الگو گرفته و مردم فلسطین جانانه در باریکه غزه از عزت خود را دفاع می‌کنند که نشئت‌گرفته از تفکر حاج‌قاسم است.

مالدار عنوان کرد: هفته بسیج بزرگداشت جان‌فشانی‌هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت‌گرفته، بسیج صدای صلابت و سنبل صبوری و اسوه صالحان و آموزگار صابران است.

وی با اشاره به راه‌اندازی جنگ ترکیبی توسط دشمن علیه انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: جنگ ترکیبی که امروز دشمن علیه اسلام انجام می‌دهد، جنگ رسانه‌ای، فرهنگی، عملیات روانی، نظامی و سیاسی است؛ دشمنی که ابررسانه را در دست دارد و به‌وسیله فضای مجازی ذهن‌ها را شست‌وشو می‌دهد؛ اما نقشه‌های شوم دشمن خیلی ضعیف است و نقشه‌های دشمن نقش‌برآب خواهد شد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 453499

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/report/453499/نواخته-شدن-زنگ-هفته-بسیج-مدارس-خاش

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir