رئیس سازمان حهاد کشاورزی:

بهره برداری از۵۱۳ پروژه در بخش کشاورزی در دهه فجر/ توجه به بخش های کشا‌ورزی و دامداری باعث بهبود تولیدات خواهدشد

10 بهمن 1401 ساعت 17:31

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گفت: در راستای گسترش تولیدات و اشتغال زایی پروژه های خوبی آماده بهره برداری هستند که باعث اشتغال بیش از ۱۰هزار نفر خواهندشد.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، سیدمحمد رضا سید حسینی رئیس جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از بهره برداری ۵۱۳ پروژه در بخش کشاورزی خبرداد و گفت: این پروژه ها با سرمایه گذاری 2269میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی، تسهیلات بانکی و آورده اشخاص آماده بهره برداری شده است.

وی اظهار کرد: پروژه هایی که در ایام دهه فجر در سیستان و بلوچستان افتتاح خواهند شد عبارتند از:
پروژه های تولیدات دامی، بهبود تولیدات دامی، آب و خاک و امور فنی مهندسی، امور عشایر، شیلات و آب های داخلی، آب های فرا ساحلی، سازمان تعاون روستایی، مدیریت ترویج کشاورزی، صنایع تبدیلی و... که در این ایام به بهره برداری خواهند رسید.

رئیس سازمان جهادکشاورزی افزود: این طرح ها برای بیش از ۱۰هزار نفر شغل دائم و حدود ۶هزار نفر نیز در سیستان و بلوچستان شغل موقت ایجاد کرده است.

سید حسینی با بیان اینکه افزون بر ۲۰هزار نفر خانوار روستایی و عشایری از مزایای این طرح ها برخوردار میشوند گفت: تمامی این پروژه ها در راستای کار آفرینی و خودکفایی در سطح استان به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای خبر/


کد مطلب: 452496

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/article/452496/بهره-برداری-از۵۱۳-پروژه-بخش-کشاورزی-دهه-فجر-توجه-های-کشا-ورزی-دامداری-باعث-بهبود-تولیدات-خواهدشد

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir