۰

تنبیه بدنی دانش آموزی در تهران

یكی از همكلاسی ها از شاگرد دیگری به نزد یكی از مسئولان بخش دفتری دبستان شكایت می برد و آن مسئول هم پویا را با همكلاسی دیگر اشتباه می گیرد و چنان بر سرش می كوبد كه به روی دانش آموز جلوتری در صف پرت می شود.
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از ایرنا، مسئولان دبستان پسرانه ای، روز 30 فروردین ماه برنامه مداحی تولد حضرت جواد الائمه(ع) را تدارك دیدند.

آنگونه كه پدر «پویا» دانش آموز كلاس چهارم این دبستان تعریف می كند، مسئولان مدرسه همه دانش آموزان را در حیاط مدرسه به صف می كنند تا این مراسم را برگزار كنند.

پویای 10 ساله برای پدرش تعریف می كند كه «یكی از همكلاسی هایش از شاگرد دیگری به نزد یكی از مسئولان بخش دفتری دبستان شكایت می برد و آن مسئول هم من را با همكلاسی دیگر اشتباه می گیرد و چنان بر سرم می كوبد كه به روی دانش آموز جلوتری در صف پرت می شوم و هر دو با هم با صورت روی سنگ فرش حیاط می افتیم».

پدر پویا گفت: ماجرا به همین جا ختم نمی شود، آن مسئول دفتری، پویا را از صف بیرون می برد و او را در حضور 500 دانش آموز مدرسه تحقیر می كند.

وی افزود: هنوز پس از گذشت حدود دو هفته از این واقعه، موضوع درمان فرزندم ادامه دارد و باید تا یك ماه آینده از ناحیه سر و گردن وی آزمایش «ام.آر.ای» گرفته شود تا مشخص شود میزان مصدومیت وی تا چه میزان است.

این پدر گفت: مدرسه باید مكان علم آموزی همراه با اخلاق باشد. مسئولان مدرسه نباید به گونه ای رفتار كنند كه خشونت را در میان فرزندان ما ترویج كنند. آیا رفتار این مسئول مدرسه، چیزی جز ترویج خشونت نیست؟

«مسعود ثقفی» سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در این خصوص اصل ماجرا را انكار كرد و گفت: هیچگونه تنبیه بدنی در دبستانی كه این دانش آموز مشغول به تحصیل است، رخ نداده است.

وی تاكید كرد: نكته مهم این پرونده آن است كه والدین این دانش آموز در مواجه با مسئول دفتری مربوطه برخورد ناشایستی داشته و اقدام به ضرب و شتم او در خارج از مدرسه كرده اند.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در این زمینه پرونده ای علیه والدین این دانش آموز در مرجع قضایی ثبت شده است.

ثقفی تاكید كرد: جزئیات دقیق این ماجرا روز شنبه آینده به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

پدر «پویا» تاكید كرد كه «فردای روزی كه با پسرم برخورد شد، در خارج از وقت مدرسه، مسئول مربوطه را در خیابان مجاور مدرسه دیده ام و از او پیگیر علت برخورد با فرزندم شدم».

وی افزود: درخواست من با واكنش مسئول مربوطه روبرو شد و در نهایت به درگیری منجر شد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 431512
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *