۰

۶۰ درصد ظرفیت کارخانجات و صنایع بزرگ معطل است/ آینده توافق نامه معلوم نیست

عضو فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه باید برای رفع این مشکلات گروه های تخصصی تشکیل شود، تصریح کرد: تیم اقتصادی دولت باید بیشتر به واقعیت ها بپردازند زیرا آینده توافق نامه معلوم نیست.
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، شهلا میرگلوی ‌بیات، عضو هیأت رئیسه فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی تهران نیوز، ضمن اشاره به اینکه وضعیت اقتصادی کشورمان در حال رکود به سر می برد، گفت: مردم در جامعه مشکلات اقتصادی را احساس می کنند.
وی با بیان اینکه عنوان می شود در حال حاضر ۶۰ درصد ظرفیت کارخانجات و صنایع بزرگ در شهرستان ساوه معطل مانده است، اظهار کرد: این صنایع و کارخانه های تولیدی همگی سرمایه های کشور محسوب می شوند.

میرگلوی ‌بیات با تاکید بر اینکه مشکلات صنایع از طریق بانک ها حل شدنی است اما بانک ها اهتمامی به انجام اینکار ندارند، افزود: باید نظارت بیشتری در امور بانک ها صورت بگیرد تا این مهم رفع شود.

این نماینده مجلس نهم شورای اسلامی با اشاره به اینکه هم اکنون می توان دید که پرداخت حقوق کارگران به تعویق افتاده و حتی در مواردی تعدیل نیز شده اند، ادامه داد: هر کس که انصاف داشته باشد می تواند اعتراف کند که مشکلات اقتصادی، در صدر جدول مشکلات کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه باید برای رفع این مشکلات گروه های تخصصی تشکیل شود، تصریح کرد: تیم اقتصادی دولت باید بیشتر به واقعیت ها بپردازند زیرا آینده توافق نامه معلوم نیست.

میرگلوی ‌بیات با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی با کتمان کردن واقعیت برطرف نمی شود، خاطرنشان کرد: پاک کردن صورت مسئله مشکلات را حل نمی کند و باید راهکارهای عملیاتی برای خروج از این وضعیت در نظر گرفت.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 432150
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *