۰

عامل جنایت خونین کارگاه ضایعات پلاستیک دستگیر شد+عکس

عامل جنایت خونین کارگاه ضایعات پلاستیک کهریزک با تلاش مأموران پلیس آگاهی دستگیر شد.
عامل جنایت خونین کارگاه ضایعات پلاستیک دستگیر شد+عکس
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما،در مورخه 8 اردیبهشت 1396 به کلانتری 175 باقرشهر اعلام شد که طی یک درگیری، کارگر یک کارگاه ضایعات پلاستیک در منطقه کهریزک مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.
با وجود انجام اقدامات درمانی به کلانتری 175 باقرشهر اعلام شد که مجروح صحنه درگیری به نام علی . د ( 18 ساله ) به علت اصابت جسم تیز به ناحیه سینه فوت نموده است.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور دادرس 101 دادگاه عمومی کهریزک، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 
با حضور کارآگاهان اداره دهم در محل جنایت ( کارگاه ضایعات پلاستیک ) و انجام تحقیقات از شاهدان صحنه جنایت، مشخص شد فردی به نام مهدی . ت ( 29 ساله ) که جهت فروش ضایعات پلاستیک به کارگاه مراجعه کرده بود طی نزاع و درگیری با استفاده از چاقوی همراهش اقدام به ارتکاب جنایت نموده و بلافاصله از محل متواری شده است.
با شناسایی عامل جنایت، کارآگاهان به محل سکونت وی در منطقه باقرشهر مراجعه و در تحقیقات پلیسی اطلاع پیدا کردند که مهدی . ت از این محل متواری شده است.
اقدامات پلیسی جهت دستگیری مهدی . ت همچنان در دستور کار کارآگاهان اداره پلیس آگاهی قرار داشت تا نهایتا آخرین مخفیگاه مهدی در منطقه شهریار شناسایی ، کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به این محل اعزام و در مورخه 24 تیر 1396 موفق به دستگیری مهدی . ت شدند.
مهدی . ت پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف و عنوان داشت: برای فروش و خالی کردن ضایعات پلاستیک ، با وانت شخصی ام پیش مشتری خود در منطقه کهریزک رفته بودم اما صاحب کارگاه ( مشتری ) در کارگاه حضور نداشت.
با کارگران کارگاه که چند نفر بودند و یک نفر از آنها را از قبل می شناختم شوخی می کردیم که آنها شروع به دست گرفتن و مسخره نمودن من کردند.
همین موضوع علت آغاز درگیری من با آنها شد. کارگران قصد داشتند تا مرا مورد ضرب و شتم قرار دهند؛ [ بواسطه نوع شغلِ تفکیک ضایعات پلاستیک ] همگی آنها چاقو در کمر داشتند و به همین علت من نیز به سراغ چاقوی خود رفتم .
درگیری شدید شد بگونه ای که با آنها گلاویز شدم؛ متوجه نشدم که مقتول که اصلا در زمان شوخی و آغاز درگیری اصلا حضور نداشت چگونه مورد اصابت چاقو قرار گرفت.
بسیار ترسیده بودم؛ به سرعت از محل فرار کردم و طی این مدت مخفیانه زندگی می کردم تا اینکه دستگیر شدم.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به دلائل و قرائن بدست آمده بویژه اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب: 440151
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *