رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تفتان:

کاهش آلام انسانی و کمک به نیازمندان اصلی‌ترین رسالت کمیته امداد است

10 ارديبهشت 1402 ساعت 7:45

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تفتان گفت: در راستای کمک به نیازمندان مبلغ 247 میلیون فطریه نقدی از خیرین و نیکوکاران جمع و به دست نیازمندان رسید.


به گزرش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا ریگی در راستای عملکرد این نهاد در ماه مبارک رمضان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: کمک و حمایت از نیازمندان وظیفه شرعی و انسانی همهٔ ما است و کمیته امداد امام از هیچ تلاشی در راستای کمک‌رسانی به نیازمندان دریغ نمی‌کند.

وی اظهار کرد: تعداد سه هزار و۲۰۰ خانوار در سطح شهرستان تفتان و یک هزار و ۲۰۰ یتیم شناسایی و تحت پوشش قرار گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تفتان افزود: مبلغ ۷۱ میلیون ریال در قالب سبد غذایی و پارچه به‌عنوان زکات مستحبی از طرف خیرین به مناسبت عید سعید فطر در بین نیازمندان توزیع و ۷۷ نفر حامی سرپرستی ۱۳۷ کودک یتیم را بر عهده گرفتند.

ریگی به کمک‌های مردمی و خیرین در ماه مبارک اشاره کرد و گفت: تعداد سه هزار و ۷۰۰ سبد غذایی با استفاده از ظرفیت خیرین و تعداد۲۳ هزار و ۵۴۷ پرس غذای گرم بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در سطح روستا‌ها توزیع شد.

وی ادامه داد: به مناسبت عید سعید فطر و در راستای کمک به نیازمندان مبلغ ۲۴۷ میلیون و 540 هزار به‌عنوان فطریه نقدی از خیرین و نیکوکاران جمع و به دست نیازمندان رسید.

رئیس کمیته امداد شهرستان تفتان در پایان بیان کرد: با کمک و استفاده از ظرفیت خیرین توانسته‌ایم بخش عمده‌ای از نیاز‌های افراد تحت پوشش را رفع کنیم.
انتهای خبر/


کد مطلب: 452935

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/interview/452935/کاهش-آلام-انسانی-کمک-نیازمندان-اصلی-ترین-رسالت-کمیته-امداد

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir