۰
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تفتان:

کاهش آلام انسانی و کمک به نیازمندان اصلی‌ترین رسالت کمیته امداد است

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تفتان گفت: در راستای کمک به نیازمندان مبلغ 247 میلیون فطریه نقدی از خیرین و نیکوکاران جمع و به دست نیازمندان رسید.
کاهش آلام انسانی و کمک به نیازمندان اصلی‌ترین رسالت کمیته امداد است
به گزرش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا ریگی در راستای عملکرد این نهاد در ماه مبارک رمضان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: کمک و حمایت از نیازمندان وظیفه شرعی و انسانی همهٔ ما است و کمیته امداد امام از هیچ تلاشی در راستای کمک‌رسانی به نیازمندان دریغ نمی‌کند.

وی اظهار کرد: تعداد سه هزار و۲۰۰ خانوار در سطح شهرستان تفتان و یک هزار و ۲۰۰ یتیم شناسایی و تحت پوشش قرار گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تفتان افزود: مبلغ ۷۱ میلیون ریال در قالب سبد غذایی و پارچه به‌عنوان زکات مستحبی از طرف خیرین به مناسبت عید سعید فطر در بین نیازمندان توزیع و ۷۷ نفر حامی سرپرستی ۱۳۷ کودک یتیم را بر عهده گرفتند.

ریگی به کمک‌های مردمی و خیرین در ماه مبارک اشاره کرد و گفت: تعداد سه هزار و ۷۰۰ سبد غذایی با استفاده از ظرفیت خیرین و تعداد۲۳ هزار و ۵۴۷ پرس غذای گرم بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در سطح روستا‌ها توزیع شد.

وی ادامه داد: به مناسبت عید سعید فطر و در راستای کمک به نیازمندان مبلغ ۲۴۷ میلیون و 540 هزار به‌عنوان فطریه نقدی از خیرین و نیکوکاران جمع و به دست نیازمندان رسید.

رئیس کمیته امداد شهرستان تفتان در پایان بیان کرد: با کمک و استفاده از ظرفیت خیرین توانسته‌ایم بخش عمده‌ای از نیاز‌های افراد تحت پوشش را رفع کنیم.
انتهای خبر/
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۵
کد مطلب: 452935
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *