۰
فرماندار تفتان خبرداد:

برگزاری ویژه برنامه روز ملی روستا و عشایر

فرماندار تفتان گفت: ویژه برنامه روز ملی روستا و عشایر با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی در بخش گوهرکوه شهرستان تفتان شهرستان برگزار شد.
برگزاری ویژه برنامه روز ملی روستا و عشایر
علیرضا شهنوازان در گفتگو با خبرنگار تفتان ما ،بیان کرد:  در دولت سیزدهم، دولت مردمی ایران قوی، اقدامات خوبی در زمینه عمران و آبادانی روستا‌ها انجام یافته است که بخشی از این اقدامات همین موضوع توجه به مقوله ورزش و شور و نشاط در جامعه روستایی بوده است که تا به امروز اکثریت روستا‌های بخش از این نعمت برخوردار شده‌اند.


فرماندار شهرستان تفتان تصریح کرد: در دولت مردمی سیزدهم انتظار مردم این است که مسئولان، مجاهدانه در میدان عمل باشند و مسائل مردم را رفع کنند.

وی عنوان کرد: در شهرستان تفتان جا دارد به دلیل تحقق این امر و حضور و در کنار مردم بودن از بخشداران، شورا‌های اسلامی و دهیاران تشکر کنم.

وی عنوان کرد: در شهرستان تفتان جا دارد به دلیل تحقق این امر و حضور و در کنار مردم بودن از بخشداران، شورا‌های اسلامی و دهیاران تشکر کنم.

فرماندار تفتان با بیان اینکه روستا‌ها می‌توانند منجر به توسعه پایدار شوند، اذعان کرد: یکی از اقدامات بسیار خوب کشور در مدیریت نوین روستایی، تجلی مشارکت مردم در قالب پارلمان‌های مردمی به نام شورا‌های محلی است که امروز مسائل و مشکلات روستا‌ها به واسطه شورا‌ها بهتر بیان می‌شود و نتیجه مشارکت مردم در شورا‌ها و دهیاری‌ها، آبادانی مستمر در روستا‌ها را شکل داده است.

ملیحه مالکی رئیس اداره عشایر تفتان نیز افزود: با اشاره به اقتصاد جامعه روستایی و عشایری و سهمی که در تولید محصولات کشاورزی، لبنی، پروتینی و صنایع دستی دارند، گفت: در راستای کاهش نرخ بیکاری باید تولید افزایش پیدا کند که شروع شکل‌گیری آن از روستا‌ها است و به نوعی استفاده از روستا‌ها در رفع معضلات اقتصادی کمک بسیاری دارد.


این مراسم با هدف گرامیداشت روز روستا و عشایر و نقش و جایگاه روستاییان و عشایر و تأثیر آن‌ها در اقتصاد ملی و تولیدات داخلی برگزار شد.

در حاشیه این مراسم مسابقات دو میدانی بین جوانان عشایر، روستاییان و پرسنل نیروی انتظامی انجام شد.


انتهای خبر/
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب: 453331
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *