شهردار خاش خبر داد:

آماده باش ستاد بحران شهرداری خاش

4 آذر 1402 ساعت 15:00

در پی اعلام وضعیت زرد هواشناسی و بارش های شب گذشته شهرداری خاش به حالت آماده باش در آمد.


مهدی شهنوازی در بازدید یوم جاری از محلات مختلف شهرستان خاشدر گفتگو با خبرنگار تفتان ما ،بیان کرد: با توجه به اعلام وضعیت زرد از سوی هواشناسی و موقعیت شهرستان از نظر بارش های فصلی؛ ستاد بحران شهرداری و تمامی پرسنل و ماشین آلات آن به حالت آماده باش در آمدند.


شهردار خاش عنوان کرد: با نظر به بارش های شب گذشته و استمرار آن تا بامداد امروز و وضعیت کنونی هوای شهرستان امید است تا پایان شب‌مجددا شهرستان  از رحمت الهی بهرمند شود.

وی تصریح کرد: شهرداری و تمامی پرسنل و  مجموعه خدمات رسانی آن در راه کسب رضایت شهروندان در تلاش بوده و جای هیچگونه نگرانی نیست.

شهنوازی  ضمن تاکید بر خدمت رسانی به موقع و سریع به مردم، عنوان کرد: نیروهای واحد‌های خدمات شهر، عمرانی، فضای سبز، حمل و نقل و آتش نشانی در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

شهردار خاش خاطر نشان کرد: در سال جاری حدود ۵۰۰ هزار متر مربع از معابر خاش خاک ریزی و افزون بر ۲۳۰ هزار متر مربع از معابر آسفالت و نیز عملیات جدول گذاری و احداث کانیو نیز با حجم بالایی انجام شده که این نشان از خدمت خالصانه شهرداری و مجموعه آن دارد.

شهنوازی ادامه داد: الحمدالله در بارش امروز کمترین خسارت را شاهد بودیم که در راستای به حداقل رساندن این آسیب ها؛ ستاد بحران شهرداری خاش در حالت آماده باش است.

وی بیان کرد: در بازدید امروز ضمن شناسایی محلات آسیب پذیر، آسیب های وارده و عیب یابی در جهت رفع آن با اهتمام کامل در تلاش هستیم.

انتهای خبر/


کد مطلب: 453533

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/interview/453533/آماده-باش-ستاد-بحران-شهرداری-خاش

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir