۰
شهردار خاش خبر داد:

آماده باش ستاد بحران شهرداری خاش

در پی اعلام وضعیت زرد هواشناسی و بارش های شب گذشته شهرداری خاش به حالت آماده باش در آمد.
آماده باش ستاد بحران شهرداری خاش
مهدی شهنوازی در بازدید یوم جاری از محلات مختلف شهرستان خاشدر گفتگو با خبرنگار تفتان ما ،بیان کرد: با توجه به اعلام وضعیت زرد از سوی هواشناسی و موقعیت شهرستان از نظر بارش های فصلی؛ ستاد بحران شهرداری و تمامی پرسنل و ماشین آلات آن به حالت آماده باش در آمدند.


شهردار خاش عنوان کرد: با نظر به بارش های شب گذشته و استمرار آن تا بامداد امروز و وضعیت کنونی هوای شهرستان امید است تا پایان شب‌مجددا شهرستان  از رحمت الهی بهرمند شود.

وی تصریح کرد: شهرداری و تمامی پرسنل و  مجموعه خدمات رسانی آن در راه کسب رضایت شهروندان در تلاش بوده و جای هیچگونه نگرانی نیست.

شهنوازی  ضمن تاکید بر خدمت رسانی به موقع و سریع به مردم، عنوان کرد: نیروهای واحد‌های خدمات شهر، عمرانی، فضای سبز، حمل و نقل و آتش نشانی در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

شهردار خاش خاطر نشان کرد: در سال جاری حدود ۵۰۰ هزار متر مربع از معابر خاش خاک ریزی و افزون بر ۲۳۰ هزار متر مربع از معابر آسفالت و نیز عملیات جدول گذاری و احداث کانیو نیز با حجم بالایی انجام شده که این نشان از خدمت خالصانه شهرداری و مجموعه آن دارد.

شهنوازی ادامه داد: الحمدالله در بارش امروز کمترین خسارت را شاهد بودیم که در راستای به حداقل رساندن این آسیب ها؛ ستاد بحران شهرداری خاش در حالت آماده باش است.

وی بیان کرد: در بازدید امروز ضمن شناسایی محلات آسیب پذیر، آسیب های وارده و عیب یابی در جهت رفع آن با اهتمام کامل در تلاش هستیم.

انتهای خبر/
شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب: 453533
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *