امام‌جمعه اهل‌تسنن شهر ده رئیس:

امنیت اساسی‌تر رکن یک حکومت است

20 فروردين 1403 ساعت 12:00

امام‌جمعه اهل‌تسنن شهر ده رئیس خاش گفت: کشور و مردمی که امنیت نداشته باشند نمی‌توانند در هیچ زمینه‌ای پیشرفت کنند.


مولوی عبدالله موحد امام‌جمعه اهل‌تسنن شهر ده رئیس در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، جنایات غیرانسانی و ددمنشانه در چابهار، راسک و سر جنگل را به‌شدت محکوم و بیان کرد: این اتفاقات بی شک باعث خوشحالی دشمنان ما خواهد شد نیروهای نظامی و انتظامی عهده‌دار مهم‌ترین مقولهٔ زندگی در یک کشور که امنیت است هستند را بی‌گناه ترور کردند چیزی جز ناامنی و آب در آسیاب دشمن ریختن در پی نخواهد داشت .

امام‌جمعه اهل‌تسنن ده رئیس خاش با اشاره به آیهٔ اِعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللّه جَمِیعاً وَلاَ تَفَرَّقُوا اتحاد و وحدت را عامل مهمی برای پیروزی امت اسلامی خواند و عنوان کرد: دشمنان قسم‌خورده اسلام همواره درصدد ضربه‌زدن به مسلمانان و ایجاد تفرقه بین آنها هستند.

وی افزود: لازمهٔ پیشرفت در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و... امنیت است و کشور و جامعه‌ای که امنیت نداشته باشد در هیچ زمینه‌ای پیشرفت نخواهد کرد.

این عالم اهل‌تسنن با اشاره به آگاهی و هوشیاری مردم گفت: باید نسبت به نقشه‌های دشمن هوشیار باشیم و فریب آنها را نخوریم چرا که دشمن برای ما چیزی جز تفرقه و ناامنی خواستار نیست و با تأسی از آیات قرآنی از هرگونه تفرقه و پراکندگی پرهیز کنیم.

مولوی موحد با اشاره به ظلم‌هایی که یهودیان به مسلمانان روا می‌دارند بیان کرد: بی شک یهود و نصارا دشمنان قسم‌خورده اسلام هستند و درپی گسترش ظلم و ناامنی به‌تمامی کشورهای مسلمان هستند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 453964

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/interview/453964/امنیت-اساسی-تر-رکن-یک-حکومت

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir