۰
امام‌جمعه اهل‌تسنن شهر ده رئیس:

امنیت اساسی‌تر رکن یک حکومت است

امام‌جمعه اهل‌تسنن شهر ده رئیس خاش گفت: کشور و مردمی که امنیت نداشته باشند نمی‌توانند در هیچ زمینه‌ای پیشرفت کنند.
امنیت اساسی‌تر رکن یک حکومت است
مولوی عبدالله موحد امام‌جمعه اهل‌تسنن شهر ده رئیس در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، جنایات غیرانسانی و ددمنشانه در چابهار، راسک و سر جنگل را به‌شدت محکوم و بیان کرد: این اتفاقات بی شک باعث خوشحالی دشمنان ما خواهد شد نیروهای نظامی و انتظامی عهده‌دار مهم‌ترین مقولهٔ زندگی در یک کشور که امنیت است هستند را بی‌گناه ترور کردند چیزی جز ناامنی و آب در آسیاب دشمن ریختن در پی نخواهد داشت .

امام‌جمعه اهل‌تسنن ده رئیس خاش با اشاره به آیهٔ اِعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللّه جَمِیعاً وَلاَ تَفَرَّقُوا اتحاد و وحدت را عامل مهمی برای پیروزی امت اسلامی خواند و عنوان کرد: دشمنان قسم‌خورده اسلام همواره درصدد ضربه‌زدن به مسلمانان و ایجاد تفرقه بین آنها هستند.

وی افزود: لازمهٔ پیشرفت در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و... امنیت است و کشور و جامعه‌ای که امنیت نداشته باشد در هیچ زمینه‌ای پیشرفت نخواهد کرد.

این عالم اهل‌تسنن با اشاره به آگاهی و هوشیاری مردم گفت: باید نسبت به نقشه‌های دشمن هوشیار باشیم و فریب آنها را نخوریم چرا که دشمن برای ما چیزی جز تفرقه و ناامنی خواستار نیست و با تأسی از آیات قرآنی از هرگونه تفرقه و پراکندگی پرهیز کنیم.

مولوی موحد با اشاره به ظلم‌هایی که یهودیان به مسلمانان روا می‌دارند بیان کرد: بی شک یهود و نصارا دشمنان قسم‌خورده اسلام هستند و درپی گسترش ظلم و ناامنی به‌تمامی کشورهای مسلمان هستند.

انتهای خبر/
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 453964
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *