۰

فیلم اینترنتی از راز قتلی در ژاپن پرده برداشت

خانواده مرد جوانی که کلیپ کشته شدن وی در 28 این ماه توسط گروهی از اراذل ایرانی در ژاپن در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، با حضور در دادسرای امور جنایی شکایت خود را از این گروه اعلام کردند.
فیلم اینترنتی از راز قتلی در ژاپن پرده برداشت
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، مادر این مرد جوان 32 ساله در اظهارات خود به بازپرس سعید احمدبیگی گفت: پسر من ده سال پیش با هدف اشتغال به ژاپن رفت و در آنجا به کار خدماتی مشغول شد اما بعد از مدتی بوسیله چند مرد ایرانی به کارهای خلاف وادار و در نهایت توسط پلیس ژاپن دستگیر شد.
مادر این مرد جوان در ادامه افزود: پسرم بعد از گذشت یک سال از زندان آزاد شد و دوباره به سمت کارهای خدماتی رفت؛ بعد از مدتی نیز با یک دختر ژاپنی ازدواج کرد و توسط پدر او برای کار در یک کارخانه خودرو معرفی شد.
مادر داغدار در ادامه گفت: پسرم بعد از مدتی در تماس هایی که داشت، از مزاحمت های دوباره دوستان قدیمی اش خبر داد و گفت که دوباره او را برای حضور در کارهای خلاف تحت فشار قرار داده اند اما اینبار دامنه خلاف آن ها گسترده تر شده و به کار مواد مخدر روی آورده اند.
مادر مقتول افزود: پس از آن دیگر تماسی از پسرم نداشتیم تا اینکه از طریق همسرش و با مشاهده یک فیلم که از طریق شبکه های اجتماعی به ما فرستاد، از قتل پسرم خبردار شدیم.
خانواده مقتول از مقامات قضایی خواستند این موضوع را پیگیری و این گروه اراذل که اکنون توسط پلیس ژاپن دستگیر شده را به جزای اعمالشان برساند.
در آخر بازپرس ویژه قتل، سعید احمدبیگی دستور انتقال جسد این مرد جوان را به سفارت کشورمان صادر کرد تا در اولین فرصت جسد به همراه گزارش پزشکی قانونی ژاپن، به ایران فرستاده شود.
انتهای پیام/ فارس
سه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب: 422810
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *