امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

برپايي بيمارستان هاي صحرايي از بهترين اقدامات براي مناطق محروم بود/ وحدت و اتحاد لازمه مقابله با توطئه‌ها و ترفندهاي شیطانی دشمنان است

4 دی 1394 ساعت 18:16

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: برپايي بيمارستان هاي صحرايي از بهترين اقدامات براي مناطق محروم بود.


به گزارش تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش ضمن دعوت نمازگراران به تقوي الهي، اظهار كرد: تقوای الهی و ترس از خدا، لازمه رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی و نیز ره توشه‌ای پربار و ارزشمند برای زندگی بشر است.
وی، پیمان‌شکنی‌ها استكبار جهاني و آمريكا را در ارتباط با همان بدبینی رهبر معظم انقلاب معظم به مذاکرات دانست و به چند نمونه از پیمان شکنی‌های آمریکا که نقض برجام است نیز اشاره کرد.
مولوي شهنوازي با اشاره به برپايي بيمارستان هاي صحرايي در سطح استان، گفت: اين بيمارستان ها تاثيرات بسيار زيادي در شرايط فعلي دارند و در مواقع بسيار حساس به خدمت محرومان و مستضعفان جامعه مي شتابند.
وي خاطرنشان كرد: با ایجاد این بیمارستان ها روحيه فداكاري، ايثار و از خودگذشتگي تقويت مي شود و آمادگی نیروهای بسیجی جامعه پزشکان را پس از دوران دفاع مقدس بیش از پیش افزایش مي دهد.
مولوي شهنوازي با اشاره به ميلاد حضرت محمد(ص)، گفت: وحدت بين شيعه و سني بمعناي جابجايي مفتفدان اين دوفرقه نيست بلكه تاييدي بر اشتركات ديني آنها است.
وی اختلافات حال حاضر میان شیعه و سنی را در کشور ما ناشی از تلاش وهابیت جهت جدايي و ايجاد اختلاف برشمرد و تصريح كرد: وهابیت دست پرورده آمريكا به‌منظور همین اختلاف‌افکنی‌ها هستند و مسلمانان باید متوجه این موضوع باشند.
مولوي شهنوازي بااشاره به حماسه عظيم 9 دي، اذعان كرد: تنها راه مقابله با انقلاب مخملي استكبار جهاني بصيرت و ولايتمداري است كه بايد هر روز تقويت شود و اين روزها را هر سال يادآورشويم چرا كه دشمنان همواره در كمين هستند و از بيداري اسلامي هراس دارند.
وی با اشاره به مسئله مهم اقتصاد مقاومتي، گفت: شما می‌بینید هنوز تحریمی برداشته و برجامی عملیاتی نشده است اما کشورهای مستکبر به‌واسطه برخی کشورهای همین حوزه خلیج‌فارس نفت را به حداقل قیمت‌ کشانده‌اند و نوع دیگری از تحریم را به ما نشان داده‌اند.
مولوي شهنوازي خاطرنشان كرد: مردم ما بدانند تا روی پای خود نیستند مسئله اقتصاد در ایران حل نمی‌شود و تا اقتصاد را درون‌زا نکنیم کوچک‌ترین تکان اقتصادی در دنیا ما را به لرزه وا‌می‌دارد.
وي با اشاره به هفته ايمني و بلاياي طبيعي، گفت: این هفته به نام هفته ایمنی در مقابل بلایای طبیعی نامگذاری شده و با شعار «ملت و دولت، همزبان و ایمنی ایران اسلامی» آغاز شده است.
امام جمعه اهل سنت خاش تصريح كرد: انتخابات در كشور ايران اسلامي یکی از بهترین و آزادترین انتخابات در جهان  است و سنگر اول نظام شورای نگهبان است، که قطعاً طبق قانون با افراد وابسته به فتنه برخورد و صلاحیت این افراد را تأیید نمی‌کند.
وی شورای نگهبان را فیلتر دینی نظام عنوان و اظهار كرد: بعضي افراد خاص تلاش دارند عدم تأیید صلاحیت‌ها را بی‌اساس جلوه دهند که این حرفی کاملاً بی‌ربط است.
انتهاي پيام/
 


کد مطلب: 423005

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/423005/برپايي-بيمارستان-هاي-صحرايي-بهترين-اقدامات-براي-مناطق-محروم-وحدت-اتحاد-لازمه-مقابله-توطئه-ها-ترفندهاي-شیطانی-دشمنان

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir