۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

برپايي بيمارستان هاي صحرايي از بهترين اقدامات براي مناطق محروم بود/ وحدت و اتحاد لازمه مقابله با توطئه‌ها و ترفندهاي شیطانی دشمنان است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: برپايي بيمارستان هاي صحرايي از بهترين اقدامات براي مناطق محروم بود.
برپايي بيمارستان هاي صحرايي از بهترين اقدامات براي مناطق محروم بود/ وحدت و اتحاد لازمه مقابله با توطئه‌ها و ترفندهاي شیطانی دشمنان است
به گزارش تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش ضمن دعوت نمازگراران به تقوي الهي، اظهار كرد: تقوای الهی و ترس از خدا، لازمه رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی و نیز ره توشه‌ای پربار و ارزشمند برای زندگی بشر است.
وی، پیمان‌شکنی‌ها استكبار جهاني و آمريكا را در ارتباط با همان بدبینی رهبر معظم انقلاب معظم به مذاکرات دانست و به چند نمونه از پیمان شکنی‌های آمریکا که نقض برجام است نیز اشاره کرد.
مولوي شهنوازي با اشاره به برپايي بيمارستان هاي صحرايي در سطح استان، گفت: اين بيمارستان ها تاثيرات بسيار زيادي در شرايط فعلي دارند و در مواقع بسيار حساس به خدمت محرومان و مستضعفان جامعه مي شتابند.
وي خاطرنشان كرد: با ایجاد این بیمارستان ها روحيه فداكاري، ايثار و از خودگذشتگي تقويت مي شود و آمادگی نیروهای بسیجی جامعه پزشکان را پس از دوران دفاع مقدس بیش از پیش افزایش مي دهد.
مولوي شهنوازي با اشاره به ميلاد حضرت محمد(ص)، گفت: وحدت بين شيعه و سني بمعناي جابجايي مفتفدان اين دوفرقه نيست بلكه تاييدي بر اشتركات ديني آنها است.
وی اختلافات حال حاضر میان شیعه و سنی را در کشور ما ناشی از تلاش وهابیت جهت جدايي و ايجاد اختلاف برشمرد و تصريح كرد: وهابیت دست پرورده آمريكا به‌منظور همین اختلاف‌افکنی‌ها هستند و مسلمانان باید متوجه این موضوع باشند.
مولوي شهنوازي بااشاره به حماسه عظيم 9 دي، اذعان كرد: تنها راه مقابله با انقلاب مخملي استكبار جهاني بصيرت و ولايتمداري است كه بايد هر روز تقويت شود و اين روزها را هر سال يادآورشويم چرا كه دشمنان همواره در كمين هستند و از بيداري اسلامي هراس دارند.
وی با اشاره به مسئله مهم اقتصاد مقاومتي، گفت: شما می‌بینید هنوز تحریمی برداشته و برجامی عملیاتی نشده است اما کشورهای مستکبر به‌واسطه برخی کشورهای همین حوزه خلیج‌فارس نفت را به حداقل قیمت‌ کشانده‌اند و نوع دیگری از تحریم را به ما نشان داده‌اند.
مولوي شهنوازي خاطرنشان كرد: مردم ما بدانند تا روی پای خود نیستند مسئله اقتصاد در ایران حل نمی‌شود و تا اقتصاد را درون‌زا نکنیم کوچک‌ترین تکان اقتصادی در دنیا ما را به لرزه وا‌می‌دارد.
وي با اشاره به هفته ايمني و بلاياي طبيعي، گفت: این هفته به نام هفته ایمنی در مقابل بلایای طبیعی نامگذاری شده و با شعار «ملت و دولت، همزبان و ایمنی ایران اسلامی» آغاز شده است.
امام جمعه اهل سنت خاش تصريح كرد: انتخابات در كشور ايران اسلامي یکی از بهترین و آزادترین انتخابات در جهان  است و سنگر اول نظام شورای نگهبان است، که قطعاً طبق قانون با افراد وابسته به فتنه برخورد و صلاحیت این افراد را تأیید نمی‌کند.
وی شورای نگهبان را فیلتر دینی نظام عنوان و اظهار كرد: بعضي افراد خاص تلاش دارند عدم تأیید صلاحیت‌ها را بی‌اساس جلوه دهند که این حرفی کاملاً بی‌ربط است.
انتهاي پيام/
 
جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب: 423005
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *