۰

ریزش دیوار بیمارستان یک کشته بر جای گذاشت/ در این حادثه به 8 خودرو آسیب رسید

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش مرگبار دیوار یک بیمارستان در دارآباد خبر داد.
 ریزش دیوار بیمارستان یک کشته بر جای گذاشت/ در این حادثه به 8 خودرو آسیب رسید
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش مرگبار دیوار یک بیمارستان در دارآباد خبر داد.
 
سیدجلال ملکیدر این‌ باره گفت: در ساعت 14:32 امروز یک مورد حادثه ریزش آوار به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان 4 ایستگاه را به محل حادثه واقع در دارآباد خیابان هاشمی اعزام کرد.
 
وی افزود: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه مشاهده شد که در پی بارش‌های اخیر دیوار بیمارستانی ریزش کرده و بر روی چندین دستگاه خودروی سواری ریخته است.
 
ملکی با بیان این که آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل عملیات آواربرداری را نیز آغاز کردند، گفت: ریزش دیوار به دو دستگاه خودروی پراید، یک دستگاه خودروی ال 90 و یک دستگاه خودروی پژو 206 خسارات سنگینی را وارد کرده بود. ضمن این که یک مرد نیز داخل یکی از خودروها گرفتار شده بود که آتش نشانان پس از خارج کردن این فرد و تحویلش به عوامل اورژانس متوجه شدند که او به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.
 
وی با بیان این که در مجموع در این حادثه به 8 خودرو آسیب رسید، اظهار کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حوالی ساعت 19:30 به عملیات خود خاتمه دادند. ضمن این که این خیابان نیز تا ساعاتی بعد به منظور انجام عملیات ایمن سازی مسدود خواهد بود.
انتهای پیام/ جام نیوز
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۷
کد مطلب: 424009
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *