ایران در حوزه تولید بلور و چینی توانایی رقابت با ایتالیا را دارد

21 دی 1394 ساعت 9:16

رئیس اتحادیه فروشندگان بلور چینی و لوستر با اشاره به برپایی نمایشگاه بین المللی بلور، چینی و لوستر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه رونمایی از توانایی رقابت ایران در حوزه تولید بلور، چینی و لوستر با کشور های مطرح جهان، مانند ایتالیا است.


به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، احمد رحمانی در گفت وگو با خبرنگار «رازق» با اشاره به  برپایی نمایشگاه بین المللی بلور، چینی و لوستر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، اظهار کرد: با تلاش های بعمل آمده در اتحادیه بلور، چینی و لوستر این نمایشگاه با برخورداری از ساختار بین المللی در استان تهران بر گزار میشود و محصولات خود را در منظر نگاه مخاطبان قرار می دهد.
برپایی نمایشگاه بین المللی بلور، چینی و لوستر با حضور 50 کشور
وی با تاکید براینکه  200 غرفه دراین نمایشگاه در قالب غرفه های داخلی و خارجی، اجناس و تولیدات خود را در اختیار مخاطبان قرار می دهند، تصریح کرد:تنوع اجناس در این نمایشگاه بین المللی بلور و چینی از امتیازات این حرکت در معرفی تولیدات داخلی است.
رئیس اتحادیه فروشندگان بلور چینی و لوستر با اشاره به اینکه مساحتی که نمایشگاه در آن برگزار می شود 10  هزار متر مربع است، اضافه کرد:تولید کنندگان داخلی در کنار تولیدکنندگان خارجی اجناس خود را در معرض مخاطبان قرار می دهند و تبادل اندیشه و نظر می کنند و تعامل خود را افزایش می دهند.
رحمانی با بیان اینکه هدف ازبرپایی این نمایشگاه، ارتقاء تخصص وصادرات تولیدات داخلی است، ابراز کرد: 50 کشور جهان در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات خود را عرضه میکنند.
وی با بیان اینکه هزینه های زیادی به منظور برپایی نمایشگاه بین المللی  بلور چینی و لوستر صرف شده است ، اظهار کرد: صنف بلور وچینی و لوستر در داخل کشور، ساختاری مستقل دارد، زیرا تولید در اینحوزه از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار می باشد.
رئیس اتحادیه فروشندگان بلور چینی و لوستر از قدرت رقابت با ایتالیا در این صنف خبر داد و اضافه کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه با ساختار بین المللی، رونمایی از توانایی رقابت ایران در حوزه تولید بلور و چینی ولوستر با کشور های مطرح جهان ، مانند ایتالیا است.
رحمانی در پایان خاطرنشان کرد: در بحث واردات برخی از تولید کنندگان ما از کشور چین اجناس خود را وارد کشور می کنند ولی در نهایت تولید بلور وچینی و لوستر در ایران اشباع شده می باشد.
انتهای پیام/ راه دانا


کد مطلب: 424039

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/424039/ایران-حوزه-تولید-بلور-چینی-توانایی-رقابت-ایتالیا

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir