۰

ایران در حوزه تولید بلور و چینی توانایی رقابت با ایتالیا را دارد

رئیس اتحادیه فروشندگان بلور چینی و لوستر با اشاره به برپایی نمایشگاه بین المللی بلور، چینی و لوستر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه رونمایی از توانایی رقابت ایران در حوزه تولید بلور، چینی و لوستر با کشور های مطرح جهان، مانند ایتالیا است.
ایران در حوزه تولید بلور و چینی توانایی رقابت با ایتالیا را دارد
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، احمد رحمانی در گفت وگو با خبرنگار «رازق» با اشاره به  برپایی نمایشگاه بین المللی بلور، چینی و لوستر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، اظهار کرد: با تلاش های بعمل آمده در اتحادیه بلور، چینی و لوستر این نمایشگاه با برخورداری از ساختار بین المللی در استان تهران بر گزار میشود و محصولات خود را در منظر نگاه مخاطبان قرار می دهد.
برپایی نمایشگاه بین المللی بلور، چینی و لوستر با حضور 50 کشور
وی با تاکید براینکه  200 غرفه دراین نمایشگاه در قالب غرفه های داخلی و خارجی، اجناس و تولیدات خود را در اختیار مخاطبان قرار می دهند، تصریح کرد:تنوع اجناس در این نمایشگاه بین المللی بلور و چینی از امتیازات این حرکت در معرفی تولیدات داخلی است.
رئیس اتحادیه فروشندگان بلور چینی و لوستر با اشاره به اینکه مساحتی که نمایشگاه در آن برگزار می شود 10  هزار متر مربع است، اضافه کرد:تولید کنندگان داخلی در کنار تولیدکنندگان خارجی اجناس خود را در معرض مخاطبان قرار می دهند و تبادل اندیشه و نظر می کنند و تعامل خود را افزایش می دهند.
رحمانی با بیان اینکه هدف ازبرپایی این نمایشگاه، ارتقاء تخصص وصادرات تولیدات داخلی است، ابراز کرد: 50 کشور جهان در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات خود را عرضه میکنند.
وی با بیان اینکه هزینه های زیادی به منظور برپایی نمایشگاه بین المللی  بلور چینی و لوستر صرف شده است ، اظهار کرد: صنف بلور وچینی و لوستر در داخل کشور، ساختاری مستقل دارد، زیرا تولید در اینحوزه از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار می باشد.
رئیس اتحادیه فروشندگان بلور چینی و لوستر از قدرت رقابت با ایتالیا در این صنف خبر داد و اضافه کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه با ساختار بین المللی، رونمایی از توانایی رقابت ایران در حوزه تولید بلور و چینی ولوستر با کشور های مطرح جهان ، مانند ایتالیا است.
رحمانی در پایان خاطرنشان کرد: در بحث واردات برخی از تولید کنندگان ما از کشور چین اجناس خود را وارد کشور می کنند ولی در نهایت تولید بلور وچینی و لوستر در ایران اشباع شده می باشد.
انتهای پیام/ راه دانا
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 424039
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *