۰

تنها صادر کننده سیمان چاه نفت؛کارخانه سیمان کرمان است

رضا فرازمند نخبه بسیجی گفت :سیمان چاه نفت کرمان از نظر کیفیت حرف اول را در ایران می زند و دارای برند جهانی می باشد ، کارخانجات تولید سیمان چاه نفت ایران محدود به چهار کارخانه بوده که درحال حاضر تنها صادر کننده این نوع سیمان گروه صنایع سیمان کرمان می باشد.
تنها صادر کننده سیمان چاه نفت؛کارخانه سیمان کرمان است
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از" پایگاه خبری تحلیلی کارگران کرمان "نخبه بسیجی و کارشناس آزمایشگاه در حاشیه بازدید فرمانده بسیج کارگری استان از  دفتر تحقیقاتی کارخانه سیمان کرمان گفت :  کارشناسی ارشد شیمی را از دانشگاه شهید باهنر کرمان دریافت کرده و تحقیقات زیادی پیرامون "سیمان "مورد استفاده در چاه نفت نموده ام ، یکی از مقاله های اینجانب  در مجله بین المللی کشور انگلیس نیز پذیرفته شده است و سابقه حضور در کنفرانس جهانی سیمان در دبی را دارم که در آنجا بعنوان تنها نماینده ایران در این کنفرانس سخنرانی هم پیرامون مقاله ام داشته ام .
رضا فرازمند افزود :سیمان چاه نفت کرمان از نظر کیفیت حرف اول را در ایران می زند و دارای برند جهانی می باشد ، کارخانجات تولید سیمان چاه نفت ایران محدود به چهار کارخانه بوده که تنها صادر کننده این نوع سیمان گروه صنایع سیمان کرمان می باشد.
وی تصریح کرد : در حال حاضر  از سیمان  چاه نفت  سالانه حدود  چهار هزار تن آن  به کشورهای ترکمنستان و قزاقستان صادر می گردد که در کل  کشور تولید این نوع سیمان 50 هزار تن  بوده که 30 هزار تن آن تولیدی کارخانه سیمان کرمان است.
مهندس فرازمند ادامه داد  : حدود 8 سال است که در مرکز تحقیقات سیمان مشغول به کار هستم و مشاهده می شود که مقالات علمی در این ازمایشگاه تبدیل به دانش فنی شده است  لذا محصول تلاش های ما از سال 1386 در کیفیت سیمان کرمان خود را نشان داده  و از سال 1392 برند آن جهانی شده است.
این کارگر نمونه کشوری ابراز کرد : با استفاده از تاثیر مطالعات میکروسکوپ بر روی کلینکر سیمان چاه نفت و ترکیب آنها توانسته ایم برند سیمان چاه نفت را از نظر کیفی به حد جهانی برسانیم واین امر محق نمی شد مگر با سال ها تلاش ، تحقیق ، مطالعه با روحیه و همت بسیجی.
نخبه بسیجی با بیان اینکه به حول و قوه الهی به دانش فنی کیفیت سیمان چاه نفت دست پیدا کرده ایم ،ابراز کرد : در حال حاضر سیمان کرمان به پالایشگاه های نفت در استان خوزستان صادر می گردد و علی رغم اینکه کارخانجات سیمان زیادی در این مسیر و نزدیکتر به پالایشگاه ها وجود دارد اما از سیمان چاه نفت کرمان استفاده می شود این به دلیل کیفیت بی نظیر این سیمان است.
در ادامه مسئول بسیج کارگری استان خط تولید سیمان سفید با حضور مدیر عامل کارخانه حیدری و رییس کارخانه ارمات و سایر مدیران افتتاح گردید .
شایان ذکر است؛ بعد از 50 سال برای اولین بار سیمان سفید در این کارخانه به صورت آزمایشی تولید و روانه بازار شدو در کل کشور ایران تنها  4 کارخانه سیمان سفید وجود دارد و تابحال مصرفی استان از خارج استان تامین می شده است .
حیدری مدیر عامل کارخانه سیمان در ادامه این مراسم به فرمانده بسیج کارگری گفت : توان تولید روزانه هزار تن تولید سیمان سفید را داریم لذا افزایش تولید منوط به میزان درخواست بازار دارد و یک ماه عملیات  آزمایشی تولید این سیمان و بدون هیچ هزینه ای انجام شد لذا این پیشرفت را مدیون روحیه جهادی پرسنل کارخانه می دانیم .
وی در پایان خاطر نشان کرد : در دوران تحریم ها نه تنها مقاومت می کنیم بلکه عملیات توسعه و پیش روی هم داریم ضمنا این سیمان در قالب کیسه های 50 کیلویی و با کیفیت عالی عرضه می گردد .
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 424218
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *