۰

سامانه افکار سنجی در سال 95 نهادینه می شود/ سازمان‌های استانی گلوگاه فساد را شناسایی کنند

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و ارتقاء سلامت اداری بهزیستی کشور گفت: نظام نظارت در سازمان بهزیستی تقویت خواهد شد و در سال 95 نیز سامانه رضایت سنجی و افکار سنجی عموم در سازمان بهزیستی نهادینه می شود.
سامانه افکار سنجی در سال 95 نهادینه می شود/ سازمان‌های استانی گلوگاه فساد را شناسایی کنند
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، سید حسن موسوی چلک در دوره مدیریت عملکرد و ارتقاء سلامت اداری با بیان اینکه سازمان بهزیستی با هجمه هایی از سوی برخی رسانه ها مواجه هست، اظهار کرد: یکی از چالش هایی که این سازمان با آن مواجه است، ضعف نظارتی است، لذا لازم است در تمامی حوزه های این سازمان تمامی گلوگاه های فساد و آسیب ها را شناسایی، و بحث نظارت را در تمامی سازمان ها چه در سطح کشوری، استانی و شهرستانی تقویت کنیم.
وی افزود: ظرفیت سازمان های استانی را برای شناسایی گلوگاه های فساد در سازمان های بهزیستی به کار گرفته ایم.
وی خاطرنشان کرد: تمامی هجمه هایی که مخصوصا از سوی رسانه ها متوجه سازمان است، ناشی از ضعف بحث نظارتی این سازمان است.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و ارتقاء سلامت اداری بهزیستی کشور بیان داشت: برای استان هایی که در بحث نظارت در مرحله ارزیابی نمره مطلوبی دریافت نکنند و تا شش ماه عملکرد خود را به حد مطلوب نرسانند، تعیین و تکلیف خواهد شد.
وی تاکید کرد: تمامی مراکز تا پایان سال 95 اگر حداقل استانداردها را نداشته باشند، حق فعالیت از آنها گرفته می شود.
موسوی چلک با بیان اینکه باید نظارت خود را به مرحله خود ارزیابی و خود کنترلی برسانیم، اذعان داشت: در سال 95، سامانه رضایت سنجی و افکارسنجی عموم در سازمان بهزیستی نهادینه می شود.
وی تاکید کرد: حق نداریم با برخورد های سلیقه ای حقوق ذی نفعان را زیر سوال ببریم.
وی خبر داد: سامانه نظارت سازمان نیز در فضای مجازی در سال 95 فعال می شود و برای تقویت نظارت در سازمان بهزیستی از تمامی ظرفیت ها بهره خواهیم گرفت.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و ارتقاء سلامت اداری بهزیستی کشور در پایان گفت: مسئله امنیت با حوزه اجتماعی گره خورده است، بنابراین سازمان های اجتماعی باید نسبت به آسیب های اجتماعی هشیار باشند.
انتهای پیام/ راه دانا
پنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 424908
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *