۰

کلمه رمز زورگیران برای سرقت خودرو

یکی از 2 زورگیر خشنی که حین تست فنی خودروی هیوندایی موفق شده بود خودرو را به سرقت ببرد در آخرین دفاعیات خود در مقابل میز عدالت، تمامی اتهاماتش را پذیرفت.
کلمه رمز زورگیران برای سرقت خودرو
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از خراسان، دو زورگیر با مالک  خودروی هیوندایی  تماس گرفتند و خود را خریدار خودرو معرفی کرده و برای بازدید از خودرو قرار گذاشتند. پس از حضور در محل قرار که حوالی خیابان شهید نامجو بود یکی از آن ها به بهانه تست فنی خودرو پشت فرمان نشست وحرکت کرد و بعد از چند دقیقه گفت خودرو خوب است.
 
همزمان با گفتن «خودرو خوب است» فردی که پشت سر مالباخته نشسته بود زنجیری را دور گردن او گره زد و شروع به کشیدن آن کرد و راننده هم با افشانه فلفل به فروشنده حمله ور شد.
 
مالباخته که متوجه ماجرا شده بود قبل از آنکه جان خود را از دست بدهد در خودرو را باز کرد و خودش را از خودروی در حال حرکت به بیرون پرت کرد. در ادامه با مطرح شدن ماجرا در شعبه 203 دادسرای مشهد، بازپرس ترابیان دستور دستگیری متهمان  راصادر کرد تا اینکه با کشف خودرو در نیشابور یکی از عوامل اصلی زورگیری خشن دستگیر و پای میز محاکمه آورده شد.
 
بنا بر این گزارش مالباخته قبل از برگزاری جلسه آخرین دفاع متهم در مواجهه حضوری با متهم، ضمن شناسایی او گفت: هنگامی که زنجیر را دور گردن من انداختند هرچه به آن ها اصرار کردم رهایم کنید گوششان بدهکار نبود حتی گفتم داخل داشبورد پول نقد وجود دارد، اما فایده ای نداشت و آن ها می گفتند او چهره ما را دیده و باید بکشیمش... در مقابل اظهارات شاکی، متهم هم گفت: «خودرو خوب است» رمز ما برای اجرای نقشه و انداختن زنجیر دور گردن مالباخته و به سرقت بردن خودرو بود.
 
او همچنین اعتراف کرد  ما قبل از آنکه فروشنده خودش را به بیرون پرت کند گوشی تلفن همراهش را نیز به سرقت برده بودیم.
 
این گزارش حاکی است متهم دوشنبه گذشته برای آخرین دفاع مقابل میز عدالت ایستاد و با قبول اتهامات مطروحه مدعی شد این ها همه نقشه همدست فراری من است.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 424951
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *