۰

بیمارستان کوثر در بین مردم به قتلگاه معروف شده است

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: بیمارستان کوثر سرمایه مردم شهر سمنان است و دیدگاههای منفی به وجود آمده باید از ذهن افکار عمومی پاک شود.
بیمارستان کوثر در بین مردم به قتلگاه معروف شده است
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از مرآت نیوز، مهدی شادنوش؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه بیمارستان کوثر در بین مردم به قتلگاه معروف شده است، گفت: گاها به حق یا نا حق مطالبی گفته می شود که باعث جو روانی در آن استان خواهد شد.
وی در ادامه افزود: بیمارستان کوثر سمنان را قتلگاه و کشتارگاه می نامند که این گفته ها بسیار ناحق است.
شادنوش با اشاره به اینکه کسی که به ناحق این مطالب را می گوید به دنبال منافع شخصی خود است، اظهار کرد: آنچه که درباره بیمارستان کوثر گفته می شود ظلم دربرابر مردم، پرسنل و صاحب نام این بیمارستان است.
به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بیمارستان کوثر سرمایه مردم شهر سمنان است و دیدگاههای منفی به وجود آمده باید از ذهن افکار عمومی پاک شود.
وی با بیان اینکه این افراد، مردم را با سرمایه بزرگ بدبین می کنند، گفت: از هر کس می پرسیم که این بیمارستان چه موردی دارد می گوید میگن که قتلگاه است و در حال حاضر میگن ورد زبان های مردم شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه بیمارستان کوثر یک بیمارستان ارجاعی با بهترین خدمات است، افزود: در گذشته اعزام های فراوانی به خارج از استان داشته ایم که با برنامه ریزی ها و ارائه خدمات آن را محدود کرده ایم.
شادنوش در خصوص ارائه خدمات بیمارستان کوثر، اظهار کرد: بیمارستان کوثر سمنان در حد بیمارستان دسته دو تهران به مردم خدمات ارائه می دهد و بالغ بر 8 هزار مراجعه کننده در ماه دارد.
وی همچنین تصریح کرد: در این بیمارستان در ماه 2 هزار بیمار بستری می شوند و هزار عمل جراحی در آن صورت می گیرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از رسانه های استان سمنان خواست تا این افکار را تغییر دهند چراکه بدون کمک رسانه امکان تغییر این ظلم وجود ندارد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 425399
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *