۰

مرد میانسال؛ دوستم كادويي به من داد و خواست آن را به همسرم بدهم

مرد ميانسالي كه از هفت سال قبل به اتهام قتل يكي از دوستانش در زندان به سر مي‌برد، سرانجام پاي ميز محاكمه حاضر شد.
مرد میانسال؛ دوستم كادويي به من داد و خواست آن را به همسرم بدهم
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، جلسه رسيدگي به پرونده مرد 50 ساله‌ای كه ايزد نام دارد، روز گذشته در شعبه دهم دادگاه كيفري شماره يك استان تهران برگزار شد.
 
نماينده دادستان پس از رسميت يافتن جلسه در جايگاه قرار گرفت و در شرح كيفرخواست گفت: « ايزد تيرماه سال 87 مرتكب قتل مرد 48 ساله‌اي شد  كه از دوستانش بود، او در بازجويي‌ها به جرمش اقرار كرده و مدعي شده است به خاطر رابطه‌اي كه بين مقتول و همسرش برقرار شده بود، دست به قتل او زده است.

هر چند تلاش‌هاي پليس براي كشف جسد شهاب ناكام مانده است، اما قرائني در پرونده وجود دارد كه نشان مي‌دهد ايزد مرتكب قتل شده است، بنابراين برايش درخواست صدور مجازات شايسته دارم.» سپس وكيل اولياي دم به دادگاه گفت كه از طرف ولي‌دم درخواست قصاص دارد. بعد از آن ايزد در جايگاه قرار گرفت و در شرح ماجرا گفت: شهاب از دوستانم بود كه خانواده‌اش در امريكا زندگي مي‌كرد. من به او اعتماد داشتم و او را به خانه‌ام راه مي‌دادم تا اينكه يك روز همسرم من را از ماجراي هولناكي باخبر كرد.

 همسرم برايم تعريف كرد كه به ديدن خواهر شهاب رفته بود كه آنجا شهاب دور از چشمان خواهرش كه براي انجام كاري خانه را ترك كرده بود، به زور به او تعرض كرده است.

وقتي از اين ماجرا با خبر شدم، نمي‌دانستم بايد چه كنم. اول تصميم به شكايت گرفتم، اما چيزي نمي‌توانست باعث شود تا حيثيت همسرم برگردد. سر اين موضوع با شهاب دعوا كردم.

متهم در شرح روز حادثه گفت: آن روز در كارگاه مشغول كار بودم كه شهاب وارد شد. كادويي به من داد و خواست آن را به همسرم بدهم. كادو را باز كردم. داخلش ادكلن بود. ياد رفتاري افتادم كه شهاب با همسرم كرده بود. دست به تبر شدم و او را به سزاي رفتارش رساندم. بعد جسدش را به جاده شمشك منتقل كردم و آتش زدم.

متهم گفت من از كاري كه كرده‌ام پشيمان نيستم. شهاب مستحق مرگ بود و به سزاي رفتارش رسيد.

قاضي قربان‌زاده بعد از شنيدن آخرين دفاع متهم و وكيل مدافع او با اعضاي دادگاه وارد شور شد.
انتهای پیام/ جام نیوز
پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 425654
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *