۰

مرگ دردناک مرد مرغ فروش با چاقوي مغازه اش

مرد مرغ فروش با چاقوي مرد آشنايي هدف قرار گرفت و كشته شد.
مرگ دردناک مرد مرغ فروش با چاقوي مغازه اش
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، ساعت 21 شامگاه سه‌شنبه ششم بهمن ماه، قاضي ايلخاني، بازپرس دادسراي جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري 109 بهارستان از قتل مرد مرغ‌فروشي در مغازه‌اش با خبر شد.
 
لحظاتي بعد از اعلام اين خبر، بازپرس به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل به تحقيق پرداخت. تيم جنايي در نخستين گام با جسد مرد 30 ساله‌اي به نام حميد داخل مغازه‌اش روبه‌رو شد كه با ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده بود.
 
بررسي‌هاي اوليه حكايت از آن داشت كه حميد 15 دقيقه قبل از سوي مرد 20 ساله‌اي آشنا كه توزيع كننده مرغ است در درگيري به قتل رسيده است. تحقيقات پليسي نشان داد قاتل از قبل با مقتول اختلاف مالي داشته كه امروز پس از قتل مرد مرغ فروش از محل گريخته است. 
 
شاگرد مغازه مرغ فروشي كه شاهد اين حادثه بود، گفت: دقايقي قبل قاتل كه شغلش توزيع گوشت مرغ در مغازه‌هاي مرغ فروشي است به مغازه ما آمد. او ابتدا با صاحب مغازه در حال حرف زدن بود كه پس از لحظاتي عصباني شد و با حميد درگير شد.
 
وقتي درگيري آنها بالا گرفت، قاتل ناگهان چاقوي مغازه را برداشت و ضربه‌اي به حميد زد و به سرعت از محل گريخت. حميد غرق در خون داخل مغازه افتاد و من هم بلافاصله موضوع را به مأموران پليس و اورژانس اطلاع دادم، اما وقتي عوامل اورژانس رسيدند، صاحبكارم فوت كرده بود.
 
همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه جسد مقتول به دستور قاضي ايلخاني براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد. كارآگاهان در تلاشند تا قاتل فراري را دستگير كنند.
انتهای پیام/ جام نیوز
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۴
کد مطلب: 425826
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *