۰

زیتون رودبار سالم و بهداشتی است

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودبار، گفت: طی آزمایشات انجام شده زیتون رودبار سالم و بهداشتی است.
زیتون رودبار سالم و بهداشتی است
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، به نقل از زیتون خبر، دکترکاظم ارجمندی، اظهار کرد: مرکز بهداشت شهرستان رودبار به صورت مستمر نظارت کامل براماکن تهیه و توزیع زیتون، روغن زیتون و فرآورده های زیتون را در دستور کار دارد.
وی، ابراز کرد: طی آزمایشات مستمر و مداومی که از مراکز عرضه زیتون توسط کارشناسان مرکز بهداشت انجام می پذیرد، زیتون، روغن زیتون و فرآروده های زیتون کاملا بهداشتی و سالم هستند.
این مسئول با بیان اینکه محصولات زیتون رودبار کاملا بهداشتی است، گفت: با همکاری فرماندار محترم کمیته ارتقای محصول زیتون در رودبار شکل گرفته که شبکه و مرکز بهداشت نیز عضو این کمیته هستند و بیش از گذشته بر بازار زیتون نظارت دارند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان رودبار، بیان داشت: علاوه بر نظارت آموزش باغداران و تولیدکنندگان زیتون به صورت کاملا بهداشتی در حال انجام است و اینکه یک باغدار در گفت و گویی می گوید محصولات زیتون رودبار غیر بهداشتی است کذب است.
وی ادامه داد: اگر نگاهی اجمالی نیز به بازار زیتون رودبار داشته باشیم می بینیم که فروشندگان در محیطی کاملا بهداشتی محصولات زیتون را به مشتریان عرضه می کنند.
دکتر ارجمندی با بیان اینکه رسانه ها از انتشار خبر کذب باید خودداری کنند، گفت: کاش این رسانه قبل از انتشار این مطلب از مسئولان شهرستان مصاحبه ای می گرفت تا از صحت این ادعا مطمئن شود.
وی ادامه داد: یک رسانه یک خبر بدون کارشناسی را منتشر و با حیثیت و آبروی قشر اعظمی از باغداران، تولیدکنندگان فرآورده های زیتون و… بازی می کند که جبران آن غیر ممکن است.
این مسئول بیان نمود: از تمامی رسانه های شهرستان رودبار می خواهم با پردازش به موقع این موضوع نقیصه ای که دیگران برای رودبار ایجاد می کنند را پوشش دهید.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۳
کد مطلب: 425957
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *