۰

استکبار جهانی ستون خیمه انقلاب اسلامی را نشانه رفته است

در بیانیه هیأت رزمندگان به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر آمده است: دشمنان به تجربه آموخته‌اند که برای فرو ریختن مردم ایران، باید موقعیت ولایت فقیه را در جامعه متزلزل کند.
استکبار جهانی ستون خیمه انقلاب اسلامی را نشانه رفته است
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما،هیأت رزمندگان اسلام به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد، در بخشی از این بیانیه آمده است: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور خاطره‌ها و حماسه‌های ملت عظیم‌الشأن ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) است. حماسه‌هایی که یوم الله 22 بهمن در سال 1357 را در پی داشت و در این روز خدایی، حکومت 2500 ساله طاغوت فرو ریخت و حکومت الله جایگزینش شد، پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 بدون شک یک معجزه الهی و انفجار نور بود که به دست مردی الهی و با تکیه بر ایمان مردم، تمامی معادلات دنیای مادی را برهم زد. انقلاب اسلامی، قیام ملت ایران در راه خدا بود، قیامی که جز با نصرت الهی به نتیجه رسیدن و پیروزی آن ممکن نبود.
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما، این بیانیه می‌افزاید: با انقلاب اسلامی ایران، اسلام تجدید حیات نمود و چشم امید تمامی مسلمانان، مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت، در پرتو انقلاب اسلامی، ملت ایران به استقلال کامل سیاسی دست یافت و از عزت ملی برخوردار گشت، انقلاب اسلامی به دوران سیه‌روزی، سرخوردگی تاریخی و تحت سلطه اجانب بودن ملت ایران پایان داد و طعم آزادی واقعی را به او چشانید، به برکت انقلاب اسلامی، ملت ایران در پرتو ایمان به خداوند به خودباوری و اعتماد به نفسی حیرت انگیز دست یافت که در پرتو آن توانست، توطئه‌های بزرگ و فتنه‌های عظیم علیه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را یکی پس از دیگری با شکست مواجه سازد.
هیأت رزمندگان اسلام در این بیانیه ابراز می‌دارد: تجربه 37 ساله ملت ایران در مواجهه با توطئه‌های نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از جنگ سخت هشت ساله گرفته تا جنگ نرم و فتنه 88 نشان می‌دهد که رویارویی جبهه باطل به سردمداری مستکبران عالم بر ضد ملت خدا محور و نظام ولایی ایران پایان ندارد، براساس این تجربه تاریخی باید برای صیانت از انقلاب و نظام اسلامی، هوشمندانه و با بصیرت در تمامی صحنه‌های دفاع از استقلال و عزت ملی حضوری فعال داشت و برای قرار گرفتن ملت ایران بر قله‌های عزت و افتخار تلاش کرد.
این بیانیه اظهار می‌دارد: دشمنان به تجربه آموخته‌اند که برای فرو ریختن مردم ایران و باز داشتن ایشان از حرکت، باید موقعیت ولایت فقیه را در جامعه متزلزل و تضعیف نمایند. طراحی کودتای مخملی و ایجاد فتنه 88 با سرمایه‌گذاری بیست ساله دشمنان برای این نقشه شیطانی نشان می‌دهد که استکبار جهانی چگونه ستون خیمه انقلاب و امامت امت مسلمان را نشانه رفته است، بنابراین هوشمندانه باید با توطئه‌ها و نقشه‌های خطرناک و پیچیده‌ای که هدفی جز مخدوش کردن جایگاه، موقعیت و اعتبار ولایت فقیه و شخص ولی فقیه در جامعه ندارد، مقابله کرد و به تقویت این جایگاه همت گماشت.
در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: دشمنان خارجی، جریان ضد انقلاب و منحرفان داخلی تلاش می‌کنند تا با تحلیل‌های غلط، دستاوردهای انقلاب را ناچیز و کم‌ارزش جلوه دهند که این ناشی از عصبانیت جبهه استکبار و جریان‌های ضد انقلاب نسبت به موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است، جمهوری اسلامی در پرتو پیشرفت‌های داخلی و با شکل‌دهی به دو پدیده مبارک مقاومت اسلامی در منطقه و بیداری اسلامی در جهان اسلام به قدرت راهبردی در منطقه تبدیل شده است که این قدرت، آینده‌ای درخشان را نوید می‌دهد، بازداشت 10 تفنگدار آمریکایی در خلیج فارس از سوی دریادلان پاسدار نشان از یک ظهور و یک سقوط دارد.
بیانیه هیأت رزمندگان می‌افزاید: تمام هدف جبهه غربی عربی عبری از به راه انداختن جریان‌های تکفیری و فشار بر جمهوری اسلامی، جلوگیری از تثبیت این موقعیت ممتاز منطقه‌ای ایران است، موقعیتی که در صورت تثبیت اولاً جمهوری اسلامی را به یک قدرت بین‌المللی تبدیل می‌کند، ثانیاً جمهوری اسلامی با متحدان خود گام‌های بلند را برای تمدن‌سازی اسلامی بر می‌دارد، بنابراین باید با تداوم ایستادگی و پیشبرد سیاست‌های منطقه‌ای نظام جمهوری اسلامی، به اهداف مهم انقلاب اسلامی دست یافت.
انتهای پیام/ فارس
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 426108
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *