۰

همه مدارس به شبکه WAN متصل می شوند

معاون وزیر آموزش و پرورش ازاتصال همه مدارس به شبکه را از سیاست های آموزش و پرورش تا پایان برنامه ششم خبرداد.
همه مدارس به شبکه WAN متصل می شوند
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از کلاس بیست ، حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش گلستان، اظهار کرد: راه اندازی شبکه WAN تلاش مضاعفی است که آموزش و پرورش گلستان در راستای این هدف انجام داده است.
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به راه اندازی سامانه  پرسش و پاسخ دانش آموزی گفت: بر اساس برنامه ی ملی و سند تحول توسعه  فضاهای آموزشی رسانه های متنوع آموزشی در دستور کار قرار گرفته است.
ایجاد شرایط مناسب آموزشی با شبکه WAN
محمدیان تصریح کرد: درسطح ملی وجود شبکه رشد، به دانش آموزان امکان می دهد تا درراستای تقویت علمی خود کوشش نمایند .
وی خاطرنشان کرد: گلستان با طراحی و راه اندازی سامانه  بومی پرسش و پاسخ و اتصال به شبکه ملی رشد شرایط بسیار خوب آموزشی را برای دانش آموزان گلستانی فراهم نماید.
محمدرضا وطنی نیزبا  تبریک ایام الله دهه فجر ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از خون شهدا به نفع جامعه اسلامی، قدم های خوب وسازنده ای در راستای اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت برداشته شود.
۸میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال  صرفه جویی با اجرای شبکه WAN 
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، با بیان اینکه با افتتاح فاز نهایی شبکه ون می توان با دورترین نقطه استان از طریق ویدئوکنفرانش ارتباط برقرارکرد، افزود: این اقدام می تواند علاوه برکاهش حوادث جانی و مالی ناشی از تردد ،صرفه جویی اقتصادی را نیز به همراه داشته باشد.
با اجرایی شدن فاز نهایی شبکه WAN مبلغ ۸ میلیاردو ۷۴۸ میلیون و۸۴۰ هزار ریال صرفه جویی در آموزش و پرورش گلستان انجام می شود.
براساس این گزارش؛ با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در گلستان  و مسئولان استانی؛ فاز نهایی شبکه WAN و سامانه پرسش و پاسخ دانش آموزی در استان گلستان افتتاح شد.
 گفتنی است؛ فاز نخست شبکه گسترده فضای مجازی(WAN) در ۲ هزار مدرسه با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال در گلستان با حضور وزیر آموزش و پرورش  در ۱۲ آذرماه ۹۳ در سفر هیئت دولت به استان گلستان به بهره‎ برداری رسیده بود.
انتهای پیام/
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 426409
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *