۰

چهارمین شب علوم انسانی با حضور فیلسوف روسی برگزار می‌شود

چهارمین شب علوم انسانی با حضور «الکساندر دوگین» فیلسوف برجسته روسی برگزار می‌شود.
چهارمین شب علوم انسانی با حضور فیلسوف روسی برگزار می‌شود
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما، چهارمین «شب علوم انسانی» با حضور پرفسور الکساندر دوگین فیلسوف سیاسی روس و مشاور ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه همراه با بزرگداشت  منوچهر آشتیانی جامعه‌شناس سرشناس ایرانی برگزار می‌شود. 
در این شب که با حضور فعالان جامعه فکری و علوم انسانی کشور برگزار می‌شود، پرفسور دوگین درباره «آینده فلسفه‌های سیاسیِ معاصر در جهان» سخنرانی می‌کند و سپس در میزگردی با حضور اساتید و دانشمندان علوم سیاسی به پرسش‌های گوناگون پاسخ می‌دهد.
 

 
 
در پنل‌های چهارمین شب علوم انسانی منوچهر آشتیانی، آیت‌الله سیدمحمد قائم‌مقامی و محمدحسین رجبی دوانی نیز مشارکت خواهند داشت.
این برنامه به همت مجله عصر اندیشه و با مشارکت شبکه افق و مرکز تحقیقات صدرا روز دوشنبه 19 بهمن  از ساعت 18 در فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی نرسیده به پل سیدخندان برگزار خواهد شد.
پیش از این مجله عصر اندیشه و مرکز پژوهش‌های علوم انسانی «صدرا» اولین و دومین شب علوم انسانی را با حضور کریم مجتهدی، پرفسور پیر دورتیگیه، سیدیحیی یثربی، عبدالحسین خسروپناه، پرفسور کریستین یحیی بونو، مهدی گلشنی، قاسم پورحسن، حسین کلباسی و ... برگزار کرده بودند.
همچنین در آبان 1394 گالری اندیشمندان علوم انسانی را همزمان با برگزاری سومین کنگره علوم انسانی اسلامی در سالن همایش‌های صداوسیما افتتاح کردند که شامل 40 اثر از نقاشی‌های استاد علیرضا ذاکری بود.
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 426491
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *