مجلس شورای اسلامی جایگاه باند بازی سیاسی نیست

20 بهمن 1394 ساعت 7:10

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مجلس شورای اسلامی جایگاه قدرت طلبی و باند بازی سیاسی غلط و جناح بندی غلط نیست بلکه کانون خدمت، عبادت و امانت داری و تشخیص وعمل درست است


به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از پایگاه خبری شازند ما، آیت الله دری نجف آبادی در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید دادگستری شازند گفت: یکی از اهداف متعالی انقلاب اسلامی برقراری و گسترش و تعمیق عدالت بوده است.
 

 
وی افزود: عدالت موضوعی است که از ابتدای خلقت مورد توجه قرار گرفته است و حتی سلامت انسان هم بسته به عدالت است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: در همه امور جامعه از جمله در خانواده، مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... باید عدل حاکم باشد؛ عدل درواقع شاخه ای از از امامت و ولایت است.

نجف آبادی در ادامه به راهپیمایی 22 بهمن ماه اشاره و تصریح کرد: همه آحاد مردم جامعه واجب است که در این راهپیمایی شرکت کنند و بار دیگر عظمت و قدرت و بصیرت و در صحنه بودن خود را به رخ جهانیان بکشند و لرزه بر تن استکبار جهانی بیاندازند.

وی ادامه داد: قدم بعد از حضور در راهپیمایی، حضور آگاهانه و هوشیارانه در انتخابات است؛ مجلس شورای اسلامی جایگاه قدرت طلبی و باند بازی سیاسی غلط و جناح بندی غلط نیست بلکه کانون خدمت، عبادت و امانت داری و تشخیص وعمل درست است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 426741

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/426741/مجلس-شورای-اسلامی-جایگاه-باند-بازی-سیاسی-نیست

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir