۰

مجلس شورای اسلامی جایگاه باند بازی سیاسی نیست

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مجلس شورای اسلامی جایگاه قدرت طلبی و باند بازی سیاسی غلط و جناح بندی غلط نیست بلکه کانون خدمت، عبادت و امانت داری و تشخیص وعمل درست است
مجلس شورای اسلامی جایگاه باند بازی سیاسی نیست
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از پایگاه خبری شازند ما، آیت الله دری نجف آبادی در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید دادگستری شازند گفت: یکی از اهداف متعالی انقلاب اسلامی برقراری و گسترش و تعمیق عدالت بوده است.
 

 
وی افزود: عدالت موضوعی است که از ابتدای خلقت مورد توجه قرار گرفته است و حتی سلامت انسان هم بسته به عدالت است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: در همه امور جامعه از جمله در خانواده، مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... باید عدل حاکم باشد؛ عدل درواقع شاخه ای از از امامت و ولایت است.

نجف آبادی در ادامه به راهپیمایی 22 بهمن ماه اشاره و تصریح کرد: همه آحاد مردم جامعه واجب است که در این راهپیمایی شرکت کنند و بار دیگر عظمت و قدرت و بصیرت و در صحنه بودن خود را به رخ جهانیان بکشند و لرزه بر تن استکبار جهانی بیاندازند.

وی ادامه داد: قدم بعد از حضور در راهپیمایی، حضور آگاهانه و هوشیارانه در انتخابات است؛ مجلس شورای اسلامی جایگاه قدرت طلبی و باند بازی سیاسی غلط و جناح بندی غلط نیست بلکه کانون خدمت، عبادت و امانت داری و تشخیص وعمل درست است.

انتهای پیام/
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۰
کد مطلب: 426741
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *