برخی سعی دارند مسیر انتقام از رهبری را در انتخابات خبرگان دنبال کنند

4 اسفند 1394 ساعت 4:13

نماینده مجلس نهم خاطرنشان کرد:از انتخابات مجلس مهم‌تر نیز بحث خبرگان رهبری است چرا که برخی سعی دارند مسیر انتقام از رهبری را در انتخابات دنبال کرده و عناصری را از صندوق بیرون آورند که مقابل رهبری بایستند.


به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از زنان خبر علیرضا زاکانی نماینده مجلس نهم و نامزد انتخاباتی مجلس دهم در  همایش بانوان ائتلاف اصولگرایان بیان کرد: دو دیدگاه برای اداره کشور در حال حاضر وجود دارد، یکی راه سعادت و راهی است که امام (ره) برای ما ترسیم کرده و راه دیگر راهی است که برخی مسئولین با خستگی می‌روند و دیگر دل در گرو آرمان‌های انقلاب ندارند و اگر دقت کنیم می‌بینیم شرایط آن‌قدر حساس و خطیر است که افراد در خارج از کشور دیکته می‌کنند به چه کسی رای دهند و به چه کسی رای ندهند.
وی ادامه داد:‌ ما مفتخریم که در جمع ائتلاف اصولگرایان که با حضور آحاد افراد اصولگرا به نتیجه رسیده لیست خود را ارائه کردیم که لیست ارائه شده بسیار منسجم و کارآمد است.

نماینده مجلس نهم خاطرنشان کرد: ائتلاف اصولگرایان با توجه به بررسی‌های مکرر و نیازهای جامعه به جمع بندی رسید که به نظر من این جمع‌بندی قابل قبول و قابل دفاع است و ضمن حفظ وحدت اولویت به افرادی رسید که نیازهای جامعه را رفع کنند.

زاکانی در ادامه تصریح کرد: در جمع بندی این لیست تاکید بر این بود که بخش خواهران با توجه به ویژگی ها و ظرفیت‌های بالای آن‌ها عناصر و افرادی را در کنار یکدیگر قرار دهند که شاهد حضور تاثیرگذار خواهران در مجلس باشیم و باید توجه کرد که به 30 نفر لیست ائتلاف رای دهیم تا رقیب وارد عرصه نشود.

این نامزد انتخاباتی مجلس دهم همچنین تصریح کرد: از انتخابات مجلس مهم‌تر نیز بحث خبرگان رهبری است چرا که برخی سعی دارند مسیر انتقام از رهبری را در انتخابات دنبال کرده و عناصری را از صندوق بیرون آورند که مقابل رهبری بایستند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 427327

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/427327/برخی-سعی-مسیر-انتقام-رهبری-انتخابات-خبرگان-دنبال-کنند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir