۰

برخی سعی دارند مسیر انتقام از رهبری را در انتخابات خبرگان دنبال کنند

نماینده مجلس نهم خاطرنشان کرد:از انتخابات مجلس مهم‌تر نیز بحث خبرگان رهبری است چرا که برخی سعی دارند مسیر انتقام از رهبری را در انتخابات دنبال کرده و عناصری را از صندوق بیرون آورند که مقابل رهبری بایستند.
برخی سعی دارند مسیر انتقام از رهبری را در انتخابات خبرگان دنبال کنند
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از زنان خبر علیرضا زاکانی نماینده مجلس نهم و نامزد انتخاباتی مجلس دهم در  همایش بانوان ائتلاف اصولگرایان بیان کرد: دو دیدگاه برای اداره کشور در حال حاضر وجود دارد، یکی راه سعادت و راهی است که امام (ره) برای ما ترسیم کرده و راه دیگر راهی است که برخی مسئولین با خستگی می‌روند و دیگر دل در گرو آرمان‌های انقلاب ندارند و اگر دقت کنیم می‌بینیم شرایط آن‌قدر حساس و خطیر است که افراد در خارج از کشور دیکته می‌کنند به چه کسی رای دهند و به چه کسی رای ندهند.
وی ادامه داد:‌ ما مفتخریم که در جمع ائتلاف اصولگرایان که با حضور آحاد افراد اصولگرا به نتیجه رسیده لیست خود را ارائه کردیم که لیست ارائه شده بسیار منسجم و کارآمد است.

نماینده مجلس نهم خاطرنشان کرد: ائتلاف اصولگرایان با توجه به بررسی‌های مکرر و نیازهای جامعه به جمع بندی رسید که به نظر من این جمع‌بندی قابل قبول و قابل دفاع است و ضمن حفظ وحدت اولویت به افرادی رسید که نیازهای جامعه را رفع کنند.

زاکانی در ادامه تصریح کرد: در جمع بندی این لیست تاکید بر این بود که بخش خواهران با توجه به ویژگی ها و ظرفیت‌های بالای آن‌ها عناصر و افرادی را در کنار یکدیگر قرار دهند که شاهد حضور تاثیرگذار خواهران در مجلس باشیم و باید توجه کرد که به 30 نفر لیست ائتلاف رای دهیم تا رقیب وارد عرصه نشود.

این نامزد انتخاباتی مجلس دهم همچنین تصریح کرد: از انتخابات مجلس مهم‌تر نیز بحث خبرگان رهبری است چرا که برخی سعی دارند مسیر انتقام از رهبری را در انتخابات دنبال کرده و عناصری را از صندوق بیرون آورند که مقابل رهبری بایستند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۱۳
کد مطلب: 427327
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *