۰

رفتار نمایندگان باید استکبار را مأیوس کند/ شرکت مردم در انتخابات یعنی همسو شدن همه جامعه برای رفع مشکلات

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس خبرگان باید افرادی انتخاب شوند که حامی و پشتیبان ولایت فقیه هستند و دشمن چشم امید به این افراد ندوخته باشد؛ حرکات و رفتار نمایندگان در مجلس خبرگان و شورای اسلامی باید مأیوس کننده استکبار باشد.
رفتار نمایندگان باید استکبار را مأیوس کند/ شرکت مردم در انتخابات یعنی همسو شدن همه جامعه برای رفع مشکلات
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، احمد آریایی‌نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینا گفت: به طور قطع همه مردم اصل نظام و ولایت را دوست دارند و اگر از برخی شرایط موجود نیز گلایه‌مند باشند حق دارند، اما با این حال، مردم می‌دانند عناصر اقتدار یک نظام، حمایت مردمی با شرکت در اجتماعات و انتخابات است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه حضور مردم در صحنه‌های اجتماعی موجب اقتدار نظام است، افزود: با اطمینان و یقین به مشکل‌گشا بودن فرامین اسلام، امیدواریم مسئولین با وضع قوانین در چارچوب اسلام بتوانند مشکلات مردم را حل کنند؛ از مردم عزیز نیز می‌خواهم با قدرت به صحنه انتخابات بیایند.

وی گفت: همچنین مردم باید تلاش کنند که انتخابات اصلح داشته باشند، البته همه نمایندگان نمره قبولی دارند اما نمرات بالا‌تر بهتر از نمرات پائین است؛ انتخاب اصلح یعنی دوری گزیدن از تعصبات کور، سیاست زدگی، وابستگی به اقوام و طایفه‌گری و به طور کلی دوری از همه شاخص‌هایی که از نظر منطق مردود است.

آریایی‌نژاد، با بیان اینکه اهمیت مجلس خبرگان کمتر از مجلس شورای اسلامی نیست، گفت: برای مجلس خبرگان باید افرادی انتخاب شوند که حامی و پشتیبان ولایت فقیه هستند و دشمن چشم امید به این افراد ندوخته باشد؛ حرکات و رفتار نمایندگان در مجلس خبرگان و شورای اسلامی باید مأیوس کننده استکبار باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، به دو مشکل عمده اعم از اشتغال، مشکلات اقتصادی و مدیریت منابع آب در کشور اشاره کرد و گفت: از نمایندگان جدید در مجلس انتظار می‌رود تا به مرتفع کردن این مشکلات بپردازند؛ ثبات مدیریت کارآمد کمک به رفع مشکلات می‌کند و شرکت مردم در انتخابات یعنی همسو شدن همه جامعه برای رفع مشکلات اینچنینی.

وی گفت: آنچه مردم را در بخش بهداشت و درمان به شدت آزار می‌دهد، نبود بهداشت و درمان مناسب در روستا‌ها و دسترسی نامتناسب برای مردم شهرهای کوچک و کم برخوردار است؛ همه می‌دانیم که پیشگیری بهتر از درمان است بنابراین کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس باید موضوع سطح‌بندی خدمات، سیستم ارجاع و پزشک خانواده را حل کند تا مردم به یک رفاه عادلانه برسند.

انتهای پیام/
سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۳۵
کد مطلب: 427337
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *