۰

اما و اگرهای قیمت ماهی شب عید

رئیس اتحادیه صنف مرغ و ماهی استان کرمان گفت:ماهی شب عید کاملا روشن است که کل ایام سال قیمت ماهی یک طرف ودر شب سال نو هم یک طرف،البته اگر صید ماهی زیاد باشد امکان کاهش قیمت هم وجود دارد
اما و اگرهای قیمت ماهی شب عید
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، حسن سیستانی در گفتگوی با خبرنگار “کسبه کرمان” در رابطه با قیمت گوشت مرغ و ماهی در پایان سال گفت:از نظر گوشت مرغ در سطح استان  کرمان هیچ مشکلی نداریم،و قیمت مرغ  هم امیدواریم از این قیمتی که هست بالاتر نرود.
رئیس اتحادیه صنف مرغ و ماهی استان کرمان افزود:با توجه به اینکه مرغ منجمدبه اندازه کافی توزیع شده است، با قیمت ۵هزار و صد تومان تا شب عید برای مردم وجود دارد.تخم مرغ هم هیچ مشکلی نداریم و قیمت تا شب عید ثابت می ماند
وی اذعان کرد:ماهی شب عید کاملا روشن است که کل ایام سال قیمت ماهی یک طرف ودر شب سال نو هم یک طرف،البته اگر صید ماهی زیاد باشد امکان کاهش قیمت هم وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت مرغ و ماهی استان بسته به عرضه و تقاضا دارد ادامه داد:به مراتب هر چه تضا برای مرغ و ماهی بیشتر باشد قیمت هم به تناسب ان بیشتر می شود.
رئیس اتحادیه صنف مرغ و ماهی استان کرمان مطرح کرد:مردم کرمان از نظر سلامت مرغ و ماهی نگرانی نداشته باشند دامپزشکی نظارت کامل را در تمام مراحل از چگونگی صید و تخلیه و کدرهگیری وجود دارد.با توجه به اینکه ما به تمام اصناف حیطه ماهی بهترین کیفیت را به مردم ارائه دهند.
سیستانی در پایان افزود:در تمام شهر بازرسی های لازم برای سالم بودن ماهی شب عید وجود دارد هر گونه تخلفی هم در هرجا صورت گرفت مردم عزیز می تواند با اتحادیه صنف مرغ ماهی استان کرمان تماس بگیرند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 428585
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *