۰

تکذیب افزایش 30 درصدی قیمت ماهی/ تخم مرغ ارزان شد

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی فروشان با اشاره به خبر افزایش 30 درصدی قیمت ماهی، گفت: قیمت ماهی تاکنون هیچ افزایشی نداشته و در ثبات به سر می برد اما در دوهفته اخر سال بنا بر افزایش تقاضا قیمت ماهی تا 15 درصد افزایش می یابد.
تکذیب افزایش 30 درصدی قیمت ماهی/ تخم مرغ ارزان شد
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، مهدی یوسفخانی در گفت وگو با خبرنگار «رازق» با اشاره به وضعیت بازار مرغ و ماهی در آستانه شب عید، اظهار کرد: در حال حاضر بازار در ثبات به سر می برد و عرضه و تقاضا روند ثابتی را به خود گرفته و قیمت ها در رنج ثابتی وجود دارند.
وی در واکنش به  اظهارات مدیرعامل اتحادیه تکثیر و پرورش و صادرات آبزیان که از افزایش 20 تا 30 درصدی قیمت ماهی خبر داده بود، بیان کرد:هیچ افزایشی در قیمت ماهی طی روز های اخیر نداشتیم علاوه بر اینکه 30 درصد افزایش دفعه ای هم قیمت خیلی هست.
یوسفخانی ادامه داد: ما در مرکز عمده فروش خود واقع در بعثت و مراکز خرده فروشی خود هیچ تغییر قیمتی را نداشتیم وطی دو سه هفته اخیر همه قیمت ها ثابت بودند.
وی با بیان اینکه احتمال افزایش قیمت ماهی از هفته آینده وجود دارد،گفت: هر ساله معموله دوهفته مانده به پایان سال کمی افزایش قیمت در بازار ماهی را شاهد هستیم که آن هم بخاطر افزایش تقاضا در این بازار است.
یوسفخانی اضافه کرد: البته باز هم این افزایش قیمت تا 30 درصد نخواهد بود و نهایتا تا 15 درصد افزایش قیمت را پیش بینی می کنیم.
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی با اشاره به اینکه بیشتر ماهی های عرضه شده در کشور تولید داخل هستند، گفت: تنها ماهی فیلا پیا هست که بصورت وارداتی به کشور وارد می شود.
وی در پایان به اشاره به وضعیت قیمت تخم مرغ در یک ماه اخیر، عنوان کرد: قیمت تخم مرغ در ماه گذشته تا 6500 تومان هم رسیده بود که این افزایش قیمت بخاطر افزایش تقاضا برای صادرات بود، اما با کاهش این تقاضا طی هفته اخیر قیمت تخم مرغ هم به کیلویی 5هزار تومان رسید و تا پایان سال هم همین قیمت باقی خواهد ماند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 428031
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *