۰

ساماندهی روابط بانکی و گمرکی برای سهولت در امر توسعه صادرات/ ظرفیت‌ بالای مازندران در تولید محصولات کشاورزی

وزیر ارتباطات با اشاره به ساماندهی روابط بانکی و گمرکی برای سهولت در امر توسعه صادرات، گفت: با توجه به فضای باز در کشورهای روسیه و جمهوری آذربایجان، صادرکنندگان می‌توانند محصولات خود را به غیر از پایتخت‌های این کشورها از طریق همکاری میان استان‌ها انجام دهند
ساماندهی روابط بانکی و گمرکی برای سهولت در امر توسعه صادرات/ ظرفیت‌ بالای مازندران در تولید محصولات کشاورزی
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، به نقل از مشهدسر، محمود واعظی در کارگروه توسعه و صادرات استان مازندران که در مجتمع تفریحی میزبان بابلسر برگزار شد، با بیان اینکه ساماندهی سیاست‌های خارجی و سپردن اقتصاد به بخش خصوصی از برنامه‌های جدی دولت است، اظهار کرد: اگر این دو موضوع به‌خوبی در کنار یکدیگر قرار گیرند، شاهد توسعه موفق در صادرات خارجی خواهیم بود.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مازندران در تولید اکثر محصولات کشاورزی، افزود: صادرات کشور باید از صادرات خرد فاصله گرفته و در قالب یک مجموعه‌ای که محصولات چندین صادرکننده را در برمی‌گیرد، انجام گیرد.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه ما در تلاش برای تقویت روابط تجاری و اقتصادی با کشورهای روسیه، جمهوری آذربایجان و ترکیه هستیم، خاطرنشان کرد: 17 و 18 فروردین 95، کمیسیون مشترک ایران و ترکیه در ترکیه با حضور تجار ایرانی و ترک برگزار خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به ساماندهی روابط بانکی و گمرکی برای سهولت در امر توسعه صادرات، گفت: با توجه به فضای باز در کشورهای روسیه و جمهوری آذربایجان، صادرکنندگان می‌توانند محصولات خود را به غیر از پایتخت‌های این کشورها از طریق همکاری میان استان‌ها انجام دهند.   انتهای پیام/
يکشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۴۷
کد مطلب: 429723
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *