۰

دو کشته و مجروح در مسیر دیواندره - بیجار

فرمانده پلیس راه استان کردستان از کشته و مجروح شدن دو نفر بر اثر حادثه رانندگی در مسیر دیواندره - بیجار خبرداد.
دو کشته و مجروح در مسیر دیواندره - بیجار
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از ایرنا، سرهنگ عیسی گوهری روز شنبه اظهار کرد: ساعت 2 و 25دقیقه بامداد شنبه بر اثر خواب آلودگی راننده پژو آردی در مسیر دیواندره- بیجار شاهد تصادفی ناگوار بودیم که در این حادثه راننده آردی جان خود را از دست داد و راننده وانت نیسان نیز مجروح شد.

وی افزود: خواب آلودگی و انحراف به چپ خودرو آردی عامل اصلی این تصادف بوده است و رانندگان هردو خودرو مسافران دیگر استان های کشور بوده اند. فرمانده پلیس راه استان کردستان خاطرنشان کرد: از همه مسافران ورودی به جاده های استان خواهشمندیم برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی از مکان های در نظر گرفته شده برای استراحت استفاده کنند و با خواب آلودگی به ادامه مسیر نپردازند.

گوهری افزود: هم اکنون ترافیک روانی را در همه جاده های مواصلاتی استان شاهد هستیم و 74 تیم شبانه روزی پلیس راه در جاده های مواصلاتی استان برای خدمت به هموطنان آماده هستند.
 
فرمانده پلیس راه استان کردستان اظهار داشت: از یکشنه بعدازظهر نیز بر اساس استعلام هواشناسی شاهد بارندگی و افت دما در استان خواهیم بود و با توجه به کوهستانی بودن جاده های کردستان از همه مسافران درخواست می شود نکات ایمنی را در نظر بگیرند و وسایل گرمازا را با خود همراه داشته باشند.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب: 429779
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *