۰

دستگیری قاتل فراری پس از 5 ماه

با تلاش‌های شبانه روزی دادستانی و پلیس آگاهی شهرستان جیرفت، فردی با هویت (م.الف) که در یک نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان جیرفت مرتکب قتل شده بود، در یکی از شهرستان‌های استان لرستان دستگیر شد.
دستگیری قاتل فراری پس از 5 ماه
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از ایسنا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت 22 مورخ 15 آبان 94 برابر اعلام پلیس شهرستان جیرفت مبنی بر وقوع یک فقره نزاع در روستای باغباغوئیه جیرفت ماموران نیروی انتظامی بلافاصله در محل حاضر و مشاهده کردند که دو نفر به نام‌های مجید و محسن باهم درگیر شده که مقتول پس از انتقال به بیمارستان براثر شدت جراحات وارده با چاقو فوت می‌کند.
 
وی اضافه کرد: اکیپی از پرسنل آگاهی به همراه بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی وانقلاب جیرفت به محل حادثه اعزام و از نزدیک موضوع را بررسی کردند.
 
این مقام قضائی اعلام کرد: تحقیقات محلی انجام و تعدادی از افراد که در شب حادثه در محل حضور داشتند دستگیر و با قرار متناسب راهی زندان شدند.
 
رستمی ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی دادستانی و ماموران نیروی انتظامی قاتل فراری سرانجام در هشتم فروردین سال 95 با تدابیر ویژه امنیتی توسط دادستان، بازپرس و احدی از ماموران با هماهنگی لازم با مسئولان قضایی شهرستان بروجرد در یکی از کارخانه‌های بروجرد دستگیر و با قرار بازداشت موقت راهی زندان شد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 430059
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *