۰

برگزاری همایش سراسری داوطلبان/ فعالیت‌های فرهنگی در دستور کار

رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر، از برگزاری همایش سراسری این سازمان در ۲۲ و ۲۳ فروردین ماه خبر داد و گفت: دو کارگاه آموزش سلامت‌یار و شیوه همکاری با سازمان‌های مردم‌نهاد، در حاشیه این همایش برگزار می‌شود.
برگزاری همایش سراسری داوطلبان/ فعالیت‌های فرهنگی در دستور کار
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، فرحناز رافع اظهار داشت: همایش سراسری داوطلبان در سال جدید 22 و 23 فروردین ماه در استان گرگان با حضور دبیرکل جمعیت هلال‌احمر و روسای سازمان جوانان، مرکز پزشکی حج و زیارت و آموزش و پژوهش، برگزار می‌شود.
وی افزود: دو کارگاه آموزشی سلامت‌یار و شیوه همکاری با نهادهای مردم‌نهاد در حاشیه این همایش برگزار خواهد شد و در پایان کارگاه نیز گواهی آموزشی به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.
رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر، ادامه داد: سیاست‌های سال 95 از محورهای برگزاری این همایش بوده که داوطلبان هلال احمر در آن حضور خواهند داشت.
رافع در ادامه با بیان اینکه در سازمان داوطلبان وجوانان فعالیت‌های فرهنگی را در دستور کار داریم و برای پیشبرد اهداف خود نیاز به کمک سمن‌ها داریم، خاطر نشان ساخت:  اتاق فکر برای تقویت ارتباط با سمن‌ها شده و سال 95سال تعامل سازنده و همه جانبه سازمان داوطلبان با سمن‌ها به منظور پیشبرد اهداف فرهنگی و بشر دوستانه است.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 430208
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *