۰

ارس صنعتی‌ترین منطقه آزاد ایران است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه ارس به عنوان صنعتی‌ترین منطقه آزاد ایران به حساب می‌آید گفت: تضمین سرمایه‌های خارجی و ثبت سند زمین به اسم سرمایه‌گذار خارجی از مزیت‌های سرمایه‌گذاری در این منطقه است.
ارس صنعتی‌ترین منطقه آزاد ایران است
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، به نقل از  تبریز بیدار ، محسن خادم عرب‌باغی صبح امروز در نشست با هیئت اقتصادی ایتالیایی اظهار داشت: منطقه آزاد ارس ظرفیت ممتازی در حوزه‌های صنعت و تجارت دارد و سرمایه‌گذاران با بهره‌مندی از قوانین خاص گمرکی و مالیاتی می‌توانند محصولاتی با ارزش افزوده بالا و با تکنولوژی روز دنیا تولید و صادر کنند.
وی گفت: شرایط به وجود آمده در پسا برجام زمینه مناسبی برای توسعه همکاری‌های اقتصادی ایران و اروپا به وجود آورده است و فعالان اقتصادی، اروپا را شریک اقتصادی خوبی برای خودمان می‌دانیم.
عرب‌باغی با مهم دانستن سبقه تاریخی و فرهنگی دو کشور ایران و ایتالیا گفت: روابط سیاسی و اقتصادی دیرینه ایران و ایتالیا زمینه حضور تجار و بازرگانان دو طرف را در بازارهای همدیگر بیش از بیش توسعه خواهد داد.
وی گفت: صاحبان صنعت و سرمایه ایتالیایی می‌توانند در منطقه آزاد ارس در زمینه‌های تولید خودور، صنعت چرم، ماشین آلات کشاورزی، ماشین آلات سنگ و تولید سلول‌های خورشیدی شرکت‌های مشترک با ایران تاسیس کنند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس تضمین سرمایه‌های خارجی در این منطقه و ثبت سند زمین به اسم سرمایه‌گذار خارجی را از مزیت‌های سرمایه‌گذاری ارس دانست و گفت: ارس به عنوان صنعتی‌ترین منطقه آزاد ایران از پیشتازان جذب سرمایه‌های خارجی به حساب می‌آید به طوری که در حال حاضر بیش از ۱۵ مجموعه تولیدی از کشورهای مختلف با شرایط ویژه منطقه آزاد، کالاهای تولیدی خود را  صادر می‌کنند.
  انتهای پیام/
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 430607
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *