۰

مستندات قانونی را امروز ارائه می دهم/درخواست بازشماری در برخی از شعب را دارم

محمداسماعیل سعیدی گفت: امروز مستندات خود را در خصوص برخی از تخلفات صورت گرفته تقدیم مراجع ذیصلاح خواهم کرد.
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از تبریزبیدار،  محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی که در نتایج اولیه ستاد انتخابات استان رتبه پنجم را در دور دوم به دست آورده و از حضور در مجلس دهم بازمانده است در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری و در خصوص اعتراضات خود نسبت به برخی از تخلفات صورت گرفته اظهار داشت: خدارا شکر می کنیم که انتخابات در مرحله دوم نیز با موفقیت به پایان رسیده و رقابت بین کاندیداها به سرانجام خودش رسید.

وی افزود: طبق اعلام هیئت نظارت استان در نتایج نهایی این دوره از انتخابات بنده با اختلاف ۱۳۶ رای در رتبه چهارم قرار داشتم و صورت جلسه آن نیز نوشته شده بود اما به یکباره ساعت ۹ صبح خبر رسید که با اختلاف ۱۰۷ رای در رتبه پنجم قرار گرفته ام.

سعیدی ادامه داد: به برخی از تخلفات صورت گرفته اعتراض دارم و مستندات قانونی خود را امروز تحویل ستاد انتخابات خواهم کرد چراکه مردم پیگیر صیانت از آرای خودشان هستند.
کاندیدای مجلس دهم اظهار داشت: طبق قانون تعدادی از صندوق ها را مشخص کرده ایم و باید بازشماری شوند و اگر تخلفات محرز گردید درخواست بازشماری در کل صندوق ها را خواهیم داشت.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۱۶
کد مطلب: 431808
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *