۰

دستگیری 4 قاچاقچی موادمخدر

دو نفر از قاچاقچی‌ها اهل بندرعباس هستند که قصد داشتند بیش از 39 کیلوگرم مواد مخدر را در رشت توزیع کنند.
دستگیری 4 قاچاقچی موادمخدر
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از فارس، احدالله احدی بعدازظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان گزارشی از فعالیت پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان را ارائه کرد.
 
وی با بیان اینکه فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر از استان هرمزگان و توزیع آن در گیلان به پلیس مبارزه با مواد مخدر گزارش شد، اظهار کرد: مراتب در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از دستگیری دو قاچاقچی 30 و 34 ساله در رشت خبر داد و گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با استفاده از شگردهای پلیسی از تهیه و توزیع مواد مخدر در استان گیلان آگاه شدند.
 
این مسئول با اشاره به اینکه قاچاقچیان مذکور با همکاری دو نفر قاچاقچی 40 و 45 ساله بندر عباسی قصد توزیع مواد در شهر رشت را داشتند، خاطرنشان کرد: طی یک عملیات منسجم و ضربتی در لحظه تحویل مواد مخدر، هر چهار نفر قاچاقچی دستگیر شدند.
 
احدی با تصریح بر اینکه از قاچاقچیان مذکور 39 کیلو و 500 گرم حشیش به همراه دو دستگاه خودرو پراید و پیکان وانت کشف و ضبط شد، یادآور شد: متهمان به همراه مواد کشف شده تحویل مقام قضائی شدند.
 
وی با تأکید بر اینکه پلیس همواره مبارزه با سوداگران مرگ را در دستور کار دارد، شماره تلفن 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر را به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مردم گیلان در حوزه مواد مخدر عنوان کرد.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان متذکر شد: مبارزه بی‌امان و شبانه‌روزی پلیس در انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 430637
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *